Více

Jak se změnil přístup Čechů k digitální televizi? Podívejte se na průzkum

DOKUMENT UVNITŘ Vědí Češi, co si mají slibovat od přechodu na digitální televizní vysílání a jakými způsoby mohou toto vysílání přijímat? Kolik procent diváků je ještě závislých na analogovém signálu, kolik jich kombinuje analogový a digitální příjem televize a kolik dává přednost už jen digitálnímu vysílání? Těmito a dalšími otázkami se zabývala IV. vlna kontinuálního výzkumu digitalizace televizního vysílání v České republice, již pro Český telekomunikační úřad (ČTÚ) provádí agentura STEM/MARK.

DOKUMENT: Průzkum Digitalizace televizního vysílání – IV. vlna, 2009 (PDF, 23,9MB)

Z výsledků průzkumu například vyplývá, že v oblastech, kde je již možné přijímat zemskou digitální televizi a blíží se v nich vypnutí analogového signálu, stačila většina diváků přejít na digitální příjem, aniž by se jich dotkla státní informační kampaň k digitalizaci televizního vysílání. Tuto kampaň organizuje v každé územní oblasti podle vládního harmonogramu digitalizace Národní koordinační skupina pro digitalizaci při Ministerstvu vnitra, přičemž kampaň samotný začíná vždy tři měsíce před termínem vypínání analogového vysílání.

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 19. 3. 2010 17:16

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+