Více

Jak se hlavní hráči rozhlasového trhu staví k digitálnímu vysílání v sítích DAB/DAB+?

Vyjádření manažerů Českého rozhlasu, Lagardere Active ČR, Londy a Media Bohemia k otázkám přechodu na digitální rozhlasové vysílání a podmínkám, za jakých jsou ochotni o něm přemýšlet

Uvnitř vyjádření náměstka generálního ředitele Českého rozhlasu pro správu a provoz Michala Koliandra, generálního ředitele společnosti Londa (Rádio Impuls a RockZone) Jiřího Hrabáka, generálního ředitele Lagardere Active ČR Miroslava Hrnka a generálního ředitele Media Bohemia a MMS Daniela Sedláčka.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+