Hlavní navigace

Jak hodnotíte nově sjednocenou podobu programů skupiny Nova? Zeptejte se Alana Záruby!

22. 2. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: Karel Choc
PTEJTE SE – Zaujala vás nová grafická podoba, které se v únoru dočkaly stanice ze skupiny Nova? Zapojte se do zítřejšího rozhovoru s kreativním ředitelem Alanem Zárubou.

Rodina kanálů největší tuzemské komerční televizní skupiny Nova prošla během posledního roku důkladným rebrandingem, který kromě vizuální podoby stanic sjednotil i jejich názvosloví. Přejmenování se ke 4. únoru, tedy ke 23. výročí od zahájení vysílání TV Nova, nevyhnula trojice tématických programů. Ze Smíchova se stala Nova 2, místo Fandy ladíme Novu Action a Telka se nazývá Nova Gold. Rebranding doprovodily i drobné programové změny, tou nejvýraznější je uvedení nové zpravodajské relace TN2, kterou každý všední den od 22 hodin na kanálu Nova 2 uvádí Michaela Šmídová.

Kreativní ředitel Alan Záruba představuje redesignovanou podobu jednotlivých stanic z portfolia televizní skupiny Nova.
Autor: Karel Choc

Kreativní ředitel Alan Záruba představuje redesignovanou podobu jednotlivých stanic z portfolia televizní skupiny Nova.

Nova na českém trhu provozuje celkem osm kanálů, které po proběhlém rebrandingu nově zastřešuje jednotná umbrella grafika. Novou grafickou podobu stanic připravil tým kreativního ředitele Alana Záruby. Soustředili jsme se na písmo a s jeho pomocí jsme sjednotili všechny naše značky. Výslednou podobu značek na základě písma Organica designéra Tomáše Brousila vytvořil interní tým TV Nova. Druhým klíčovým prvkem je barevná kodifikace, která bude jednotlivé značky doprovázet, vysvětlil umělecký záměr Záruba.

PSALI JSME: Tisková konference skupiny Nova ve znamení rebrandingu

K TÉMATU: Nova sjednotí názvy svých stanic ke 4. únoru

LEGISLATIVA: RRTV – ze stanice Fanda bude Nova Action, TV Regina hrozí odnětí licence

Ptejte se autorů redesignu na vše, co vás zajímá!

Právě proběhlý rebranding bude také hlavním tématem zítřejšího rozhovoru, kdy se před redakční mikrofon serveru DigiZone z pozice kreativního ředitele skupiny Nova usadí Alan Záruba, jehož tým je autorem všech viditelných i neviditelných změn v aktuální podobě stanic televize Nova.

K TÉMATU: Mark Porter – Jak probíhá rebranding zpravodajského kanálu

Pokud se chcete Záruby na cokoliv zeptat, neváhejte svůj dotaz sepsat ve formě příspěvku do diskuse pod tímto článkem, nebo jej zašlete na redakční mail redakce@digizone.cz. Všechny náměty využijeme a získané odpovědi vyjdou jako součást volně dostupného rozhovoru na DigiZone během příštího týdne. Děkujeme předem za vaše náměty a těšíme se na výsledek ve formě zajímavého povídání nejen o aktuálních grafických změnách skupiny Nova, ale i o televizní grafice obecně a její tvorbě v podmínkách tuzemských televizních stanic.

BRAND24

V diskusi pod článkem se můžete podělit také o vaše dojmy z aktuální podoby kanálů skupiny Nova nebo zveřejnit své vlastní hodnocení proběhlých změn. Vaše názory budeme následně tlumočit přímo autorům, kteří jsou za rebranding stanic televize Nova odpovědní!

Vaše otázky v koši neskončí…

Dotazy pro zítřejší rozhovor s kreativním ředitelem televize Nova Alanem Zárubou posílejte ve formě příspěvku do diskuse pod tímto článkem nebo na redakční mail redakce@digizone.cz. Za všechny náměty předem děkujeme!

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).