Hlavní navigace

Já, Mattoni přišlo o sto třicet tisíc diváků, Všechnopárty předběhlo jen o osm tisíc

10. 9. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Do TOP 10 nejsledovanějších pořadů se včera nominovalo pět zástupců ČT 1, čtyři z produkce Novy a jen jeden od Primy.

Tradičně nejsledovanějším pořadem se staly Televizní noviny na Nově, které se včera jako jediné dokázaly přehoupnout přes hranici jednoho milionu diváků, když je vidělo 1,075 milionu párů očí. Následující Sportovní noviny dělilo od těch Televizních přesně tři sta tisíc diváků a do takto vytvořené mezery se povedlo vklínit dvojici pořadů ČT 1, druhému dílu historické fresky Já, Mattoni a talk show Všechnopárty.

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace, Televizní noviny i Sportovní noviny nad milionem

Mattoniho osudy si včera naladilo 867 tisíc diváků a následující Všechnopárty pak 859 tisíc diváků. Čtvrté, páté a šesté místo obsadila Nova, kromě čtvrtých Sportovních novin se 776 tisíci diváky to byl ještě podvečerní nekonečný seriál Ulice, který sledovalo 757 tisíc diváků, a na šestém místě film Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna, který Nova nasadila do prime time místo soutěže Chcete být milionářem a který vidělo 566 tisíc diváků.

Kanály – průměrné podíly (9. 9. 2016)
Graf podílu kanálů (9. 9. 2016)
Graf podílu skupin (9. 9. 2016)

Sedmé místo patří 13. komnatě na ČT 1, kterou sledovalo 528 tisíc diváků starších patnácti let. O pouhý jeden tisíc diváků méně pak vidělo Branky, body, vteřiny. O pět tisíc diváků překročil hranici půl milionu diváků seriál Přístav na Primě. Jako poslední skončily na desátém místě Události na ČT 1, které vidělo 453 tisíc zástupců obecné cílové skupiny.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Seriál Já, Mattoni začal na milionu. Těsně ho předběhla Všechnopárty

Pře sto tisíc diváků se dostalo 102 dalmatinů na Nově Cinema, které vidělo 102 tisíc diváků starších patnácti let. Následující Gangy New Yorku zaujaly 52 tisíc diváků, což je podobné číslo, jako vykázala komedie Stopa růžového pantera na Primě Max. Tu vidělo 51 tisíc zástupců obecné cílové skupiny.

Top 10 všechny stanice (9. 9. 2016)
Top 5: ČT1 (9. 9. 2016)
Top 5: ČT2 (9. 9. 2016)
Top 5: ČT24 (9. 9. 2016)
Top 5: ČT sport (9. 9. 2016)
Top 5: ČT :D (9. 9. 2016)
Top 5: ČT art (9. 9. 2016)
Top 5: Nova (9. 9. 2016)
Top 5: Nova Cinema (9. 9. 2016)
Top 5: FANDA (9. 9. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (9. 9. 2016)
Top 5: TELKA (9. 9. 2016)
Top 5: Prima (9. 9. 2016)
Top 5: Prima COOL (9. 9. 2016)
Top 5: Prima love (9. 9. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (9. 9. 2016)
Top 5: Prima MAX (9. 9. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (9. 9. 2016)
Top 5: TV Barrandov (9. 9. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (9. 9. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (9. 9. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (9. 9. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).