Více

Já, Mattoni má 900 tisíc, Ulice skoro milion

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Zatímco minulý týden měl seriál 960 tisíc diváků, tento pátek klesl na 909 tisíc. Ulice naopak postoupila a je těsně pod milionem.

Seriál Ulice, jednička v TOP 10 za všechny kanály, se včera vyšplhal na 996 tisíc a stále si zachovává i velmi vysoký podíl na publiku (38,68 %), který v případě skupiny 15–54 překročil 40 %. Dvojkou je Já, Mattoni, kterému se opět nepodařilo překročit hranici milionu diváků a který začínal na 999 tisících. Třetí Všechnopárty zhlédlo 870 tisíc diváků při podílu na obecném publiku 30,15 %. Do žebříčku se ještě dostala 13. komnata 2016 (599 tisíc) a také další díl seriálu Přístav. Ten vidělo 547 tisíc.

ČTVRTEČNÍ DATA: Standardní čtvrtek: Ordinace a Ulice, vše tentokráte nad milionem

Nova uhájila pozici jedničky v celkové sledovanosti v hlavním vysílacím čase (prime time) s 23,37 %, i když poměrně těsně před ČT 1, která vykázala 22,71 %. Třetí Prima skončila na 13,31 % a TV Barrandov se dostala nad čtyři procenta, zatímco přes den, kdy je tradičně silnější, na výborných 6,17 %. Přes den pak zůstává pořadí zachováno, pouze odstup mezi první Novou (22,85 %) a druhou ČT 1 je výrazně větší (15,76 %).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+