Hlavní navigace

Italský operátor TIM se stal „oficiálním mobilním vysílatelem“ zimní olympiády

28. 6. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnosti Discovery Communications a TIM oznámily vznik partnerství, které sportovním fanouškům umožní „sledovat olympijské hry kdykoliv a kdekoliv“.

Spolupráce společnosti Discovery s italským operátorem TIM by měla být první z dohod s mobilními operátory po celé Evropě. Zákazníci TIM tak získají výhradní přístup k exkluzivnímu sportovnímu obsahu z olympijských her. Jean-Briac Perrette, prezident a generální ředitel společnosti Discovery Networks International, dohodu okomentoval: Partnerství s největším italským telekomunikačním operátorem, které jsme uzavřeli za účelem jmenování vůbec prvního olympijského mobilního vysílatele, nám umožní přinést nejlepší divácký zážitek z olympijských her milionům lidí.

Díky titulu „oficiální mobilní vysílatel” může TIM spojit svou značku s olympijskými hrami v letech 2018 a 2020, které začnou Zimními olympijskými hrami v Pchjongčchangu v únoru 2018. Využít může například populární symbol olympijských kruhů. Pro společnost Discovery je dohoda prvním krokem na cestě za olympijským zážitkem, který divákům na všech obrazovkách nabídne nový, upravený obsah ušitý na míru dané zemi.

BRAND24

Mobilní operátor TIM zprostředkuje svým zákazníkům exkluzivní přístup k na míru vytvořenému 24hodinovému lineárnímu kanálu se zprávami a nejdůležitějšími momenty a exkluzivnímu obsahu ve zkrácené formě. Zákazníci společnosti TIM budou mít také okamžitý přístup k aplikaci Eurosport Player – včetně Mistrovství světa v plavání (FINA), Mistrovství světa v atletice (IAAF), grandslamových turnajů (French Open, US Open, Australian Open), všech tří cyklistických závodů Grand Tours (Giro d’Italia, Tour de France, Vuelta de Espana) a sezóny zimních sportů.

Fanoušci si tak budou moci vychutnat vícerozměrné sportovní zážitky a každou vteřinu olympijských her s VR a AR obsahem, 360° zážitkem a více než třiceti dalšími zdroji, které vytváří dojem sedadla, které sice vůbec neexistuje, a přesto z něho lze sledovat každý moment z každého úhlu

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).