Více

Inzerenti na Nově musí od října umístit 1% objemu peněz z každé kampaně na Fandu

Nova toto přerozdělení investic do reklamních kampaní avizovala již loni na podzim, když prezentovala svoji obchodní politiku pro letošní rok

Všichni inzerenti televize Nova budou muset od října umisťovat jedno procento objemu peněz z každé kampaně na nový kanál Fanda. Obchodním partnerům Novy to dnes oznámil ředitel televizního prodeje CET 21 Jan Ulrych. Změní se i poměr rozložení reklamních investic mezi stávající dva volně šířené kanály Novy – hlavní Novu a filmový program Nova Cinema, a to na 84 : 15 : 1 (Nova : Nova Cinema : Fanda).

K TÉMATU: Fanda vstupuje do DVB-T, naladíte ho v celoplošném multiplexu 4

“V souladu s čl. 1.1 Cenových podmínek propagace na TV Nova, TV Nova Cinema a Novém kanále ze dne 15. února 2012 si Vám dovolujeme oznámit, že s účinností od 1. října 2012 dojde v rámci obchodní politiky CET 21 spol. s r.o. ke změně Poměru rozložení, tj. k úpravě „splitu“ komerčních GRP v rámci prodeje „Nova Group“ pro Cílovou skupinu: Dospělí 15+, a to tak, že Poměr rozložení bude činit: (i) TV NOVA 84% Ratingových bodů a (ii) TV NOVA CINEMA 15% Ratingových bodů a (iii) FANDA 1% Ratingových bodů,” stojí v oznámení CET 21 obchodním partnerům, které má server DigiZone.cz k dispozici.

Právě od října by měl být Fanda zařazen do elektronického měření sledovanosti pomocí peoplemetrů, takže kampaně na tomto programu bude možné prodávat prostřednictvím tzv. GRP.

6 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 5. 9. 2012 23:13

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+