Více

Internetová televize Stream.cz chce rozšířit působnost na chytrých zařízeních

Video platforma společnosti Seznam.cz plánuje nabídnout zájemcům nové možnosti inzerce, které budou mít přímý dopad na diváky internetové televize.

Internetová televize Stream.cz vidí v chytrých televizorech (Smart TV), mobilních telefonech a tabletech velký potenciál. Na dnešní konferenci pořádané serverem Mediář.cz to uvedl Dušan Gajdošík, specialista video služeb společnosti Seznam.cz, která výše zmíněnou platformu provozuje. Co se Stream.cz týká, zhruba 10 % všech přístupů je dnes přes mobil nebo z tabletu. Co se týká pohádek, u nich máme mobilní přehrání na více než 50 % zařízeních, konstatoval Gajdošík. V současné době žije tato internetová televize především z video reklamy, která ji dělá 80 % všech příjmů. Seznam.cz zde hlásí 100% vyprodanost.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Stream.cz slibuje nejdrsnější reality show v Česku, nabídne Operaci Izrael

Na dotaz serveru DigiZone.cz, zdali se platforma bude rozšiřovat i do některých dalších značek chytrých televizorů, Gajdošík uvedl kladně. Potenciál v této technologie rozhodně vidíme, uvedl specialista video služeb společnosti Seznam.cz. O které konkrétní značky se firma zajímá, ale nespecifikoval. Aktuálně je aplikace Stream.cz dostupná v pouze v televizorech LG na platformě WebOS. Velký potenciál vidí v chytrých televizorech i ředitel sekce nových projektů skupiny Nova Petr Horák. Smart televize dělají Nově okolo 35 % přístupů. Na mobilních platformách evidujeme až 50 % všech přístupů, konstatoval Horák.

ČTĚTE TAKÉ: Internetová televize Stream.cz vyrazila do boje s podvodnými televizními soutěžemi

V oblasti reklamy připravuje Seznam.cz možnost vkládat injektáž, což je podoba sponzoringu, kdy během vysílání konkrétního pořadu jsou na obrazovce vysílány komerční vzkazy. Dále přichází v úvahu možnosti nasazení kombinace sidebar + microsite. Sidebar je možnost umístění reklamy na postranním panelu. Tuto podobu používají například některé zpravodajské weby (mimo jiné iDNES.cz). Microsite je naopak vytvoření podstránky na přání inzerenta. Tato cesta je podle Gajdošíka mnohem vstřícnější, než aby si musel něco podobného vyrábět sám.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+