Více

Internet předstihne televizi – za rok, za další rok, za rok…

Posledních pět let skoro každý rok slyšíme, že je to ten poslední, kdy je televizní reklama na vrcholu, a internet se již brzy ujme vedení. Navzdory všem předpovědím se tak nestalo.

A se stále větší jistotou můžeme tvrdit, že televize si stále drží svou pevnou pozici, dokonce i ve světě nových technologií a médií. Koexistence nejrůznějších reklamních kanálů, jimiž je možno zasáhnout a přesvědčit spotřebitele, se jeví jako velmi efektivní. Je proto třeba si uvědomit, že mediální mix by měl obsahovat i nové média, která oslovují koncového spotřebitele jinak.

Jak efektivně posílit značku v televizní a internetové reklamě

Roztříštění publika vede obchodníky k tomu, že se musejí soustředit ne na jedno, ale na vice médií. Aby oslovili širokou škálu publika z nejrůznějších sociodemografických skupin, musejí dnes obchodníci utrácet více peněz.

Celkově je tato roztříštěnost řízena vznikem nových médií (internet, sociální sítě), a rostoucím využíváním alternativních mechanismů ve starých médiích (např. umístění produktu). Překonat tuto roztříštěnost a oslovit všechny spotřebitele je nyní možné jen díky mediálnímu přístupu, který kombinuje stará i nová média.

Romaniuk, J. (2009). "The Efficacy of Brand-Execution Tactics in TV Advertising, Brand Placements, and Internet Advertising." Journal of Advertising Research 49(2): 143-150.

 

Prohlížení tří obrazovek najednou doplňuje klasickou televizi

Američané jsou stále vášnivými televizními diváky, a to i navzdory šíření nových technologií. Společnost Nielsen používá několik různých datových zdrojů a metod k pochopení uživatelů sledujících TV, internet a mobilní aplikace (tzv. “používání tří obrazovek).

widgety

Již před čtyřmi lety výzkum Nielsenu zjistil, že on-line video doplňuje, a nikoli nahrazuje, tradiční sledování televize. Nejvýznamnější poznatky tvrdí, že:

Celý článek čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+