Více

Hospoda trhá rekordy, Nova Cinema ve čtvrtek výrazně lepší než Barrandov

UVNITŘ GRAF Nadprůměrnou sledovanost si v létě udržuje reprízovaný sitcom televize Nova Hospoda z devadesátých let. Ve čtvrtek slavil úspěchy nejen u nejširší cílové skupiny diváků starších patnácti let, ale i u lidí od 15 do 54 let, na které Nova cílí při prodeji reklamních časů. V obou skupinách Hospoda dosáhla průměrných podílů na publiku od 36 do téměř 39 procent. Nejvíce pak Hospoda přilákala mladé ženy ve věku od 15 do 24 let.

K TÉMATU: Nova Cinema a ČT 2 minulý týden s letošními rekordy: 5,88 a 5,14%

Včerejší třináctý díl Hospody zaznamenal v cílové skupině D15+ letos nejvyšší podíl na sledovanosti. Epizoda s názvem Růžička dosáhla share 38,79 procenta. Výrazně zaujala Hospoda i mladé ženy ve věku 15–24, v této cílové skupině dosáhla 55,60 procenta podílu na sledovanosti, informoval Martin Šnýdr z tiskového oddělení Novy. Na počet diváků pak epizodu Růžička vidělo v průměru 1,218 milionu dospělých a 589 tisíc lidí ve věku od 15 do 54 let. Hned následující díl Hospody pak vidělo 1,201 milionu dospělých, respektive 603 tisíc diváků od 15 do 54 let (podíly 36,49 a 36,23 procenta).

Velmi dobrými čísly se ve čtvrtek blýskla i Nova Cinema, která v celodenním podílu na publiku výrazně předběhla televizi Barrandov. Zatímco filmový kanál Novy zaujal v průměru 6,60 procent dospělého publika a byl ve čtvrtek čtvrtou nejsledovanější českou televizí, TV Barrandov skončila s podprůměrným podílem 3,66 procenta až devátá za ČT 2, ČT 24, Primou Cool a ČT 4. U diváků ve věku od 15 do 54 let dosáhla Nova Cinema celodenního podílu 7,72 procenta, TV Barrandov 3,46 procenta.

24 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 8. 2011 16:22

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+