Více

Hokej nejméně ublížil skupině Barrandov, oproti minulému týdnu narostl podíl ČT o více než tři procenta

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Meziročně posílila Česká televize u mladší cílové skupiny o více než osm procent.

Mezitýdenní vývoj (vs. 17. týden 2017)

Cílová skupina 15+

Díky hokeji se pochopitelně nejlépe vedlo kanálu ČT sport, jehož týdenní podíl u cílové skupiny diváků starších patnácti let narostl o 4,34 procenta. Lehkého nárůstu se dočkala i Nova Cinema, jejíž podíl poskočil o 0,61 procenta, a ČT2, které si polepšilo o 0,11 procenta. V opačném gardu dopadla nejhůře hlavní Nova, jejíž podíl klesl o 1,08 procenta. Následuje ji hlavní Prima, která si pohoršila o 0,91 procenta, a ČT1, která klesla o 0,62 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: V rámci týdne díky sportu a vládní krizi výrazně narostl podíl České televize

Content

Z pohledu televizních skupin si opět polepšila pouze Česká televize, jejíž podíl se navýšil o 3,18 procenta na konečných 34,38 procenta. Nástup hokejového mistrovství naopak nejméně postihl skupinu televize Barrandov, jejíž podíl se snížil o 0,37 procenta na 8,25 procenta. Nova si pohoršila o 0,57 procenta na 29,61 a nejhůře dopadla Prima, jejíž podíl 18,84 procenta znamená ztrátu 1,93 procenta obecné cílové skupiny.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz. 

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+