Více

Mordparta II jedničkou žebříčku, hokej na ČT sport druhý

AKTUALIZOVÁNO – UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hokejová neděle méně poznamenala pouze sledovanost Televizních a Sportovních novin, naopak vůbec nepoznamenala Mordpartu.

AKTUALIZOVÁNO, 14:45: doplněna data za ČT sport a podle zaslaných opravených dat byl také aktualizován žebříček TOP 10 za všechny kanály. Výsledkem je první pozice seriálu Mordparta II, teprve za ním je utkání Švédsko – Kanada. Více viz text níže.

Mordparta II měla minulou neděli 805 tisíc diváků, tuto 809 tisíc při dokonce nepatrně vyšším podílu na publiku. Druhou pozici v TOP 10 za všechny kanály obsazuje ČT sport a utkání Švédsko – Kanada, které zhlédlo (podle opravených dat) 743 tisíc fanoušků. Podíl šel u mladší divácké skupiny, 15-54, na 31,01 %. Do žebříčku nejsledovanějších pořadů se ještě dostala Toulavá kamera 2017 s 551 tisíci diváky. Nejvýše v TOP 10 jsou stále Televizní noviny, které včera sledovalo 1,193 mil. a Sportovní noviny, které zatím vykazují o tisíc diváků více než zmiňované utkání. Komediální drama Medvídek na Nově se do žebříčku nejsledovanějších se svými 498 tisíci vůbec nedostalo, Hlas pro římského krále na ČT1 na tom byl podobně i když ho vidělo 510 tisíc diváků.

SOBOTNÍ DATA: Televizní nezájem aneb Máme rádi Česko jedničkou s 588 tisíci diváky

Jedničkou v celkové sledovanosti je v hlavním vysílacím čase (prime time) televize Nova s 18,1 %. Druhá Prima má 15,83 % a ČT1 14,79 %. ČT sport je s průměrným podílem 13,88 % čtvrtá, ovšem podílem v 15–54 ve výši 17,71 % předstihuje jak ČT1, tak Primu. Nad čtyři procenta se ještě dostává plnoformátová TV Barrandov s 5,48 %, Nova Cinema a ČT2. Přes den se to navíc ještě povedlo ČT24. TV Barrandov v tomto čase vykazuje 5,69 %, ČT sport 11,88 %, hlavní Prima 12,12 % a Nova 13,97 %. V čele je tak s relativně velkým náskokem hlavní kanál České televize s průměrným podílem 16,61 %.

Kino Barrandov bylo včera pod průměrem a v čele TOP 5 za kanál je Srdeční záležitost s 56 tisíci diváky. Ostatní dva filmové kanály jsou už na tom výrazně lépe. Prima Max má v čele komedii Koupili jsme ZOO a vidělo ji 121 tisíc diváků, přičemž podíl v 15–54 lehounce překročil pět procent. Na Nově Cinema jsou nad hranicí statisíce diváků už tři pořady a v čele místního žebříčku stojí akční fantasy Green Lantern, které si nenechalo ujít rovných 200 tisíc diváků. Snímek zaujal zejména mladší publikum, u něhož podíl dosáhl 8,88 %.

MINULÝ TÝDEN: Hokej porazil Známou tvář, i když o pouhých jedenáct tisíc diváků

Nedělní romantika na TV Barrandov přitáhla ke Katie Fforde: Na vlně štěstí 268 tisíc diváků a stala se tak jedničkou v TOP 5 za kanál. Na Primě Cool se nad „sto“ dostalo pouze opakování dobrodružného příběhu Asterix a olympijské hry. Na ČT24 mají tradičně vysokou sledovanost Otázky Václava Moravce a jejich 2. část tentokráte vidělo 233 tisíc diváků. Na ČT2 stanul v čele TOP 5 western Maršál a nalákal 210 tisíc příznivců tohoto žánru. Nad sto tisíc se dostalo ještě Hledání ztraceného času, které v neděli zhlédlo 125 tisíc.

CIF17

Opravená data ČT sport říkají následující: všech pět pořadů v TOP 5 za kanál má více než 180 tisíc diváků, v čele je zmiňované utkání Švédsko – Kanada se 743 tisíc a druhé je Finsko – Rusko se 307 tisíci diváky.

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15–54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+