Více

HN tvrdí, že Z1 měla podíl 0,9%. To je víc, než ČT 24 po dvou letech

Denního podílu 0,9 procenta na dospělém publiku měla dosahovat podle Hospodářských novin zpravodajská televize Z1, která rozhodnutím majitele ukončila v noci na úterý po dvou a půl letech existence svoje vysílání. Deník neuvádí, jak k danému čísli přišel, protože Z1 nebyla zařazena do elektronického měření sledovanosti televizí pomocí peoplemetrů, ani si nezadávala žádný další průzkum sledovanosti. Pokud by ale číslo 0,9 procenta platilo, byla by na tom Z1 po dvou a půl letech lépe než konkurenční ČT 24.

K TÉMATU: Pět důvodů, proč skončila zpravodajská televize Z1

Česká televize spustila svůj zpravodajský kanál v květnu 2005, tehdy pouze na satelitu a v kabelu. Na podzim téhož roku se ČT 24 dostala do přechodné zemské digitální sítě A v Praze, později i v Brně a Ostravě. V květnu 2007, dva roky po zahájení vysílání, dosáhla ČT 24 podle peoplemetrů průměrného celodenního podílu 0,77 procenta na dospělém publiku. Přes jedno procento se program přehoupnul v listopadu téhož roku, dvouprocentní průměrný měsíční podíl pokořila ČT 24 poprvé v dubnu 2009 – skoro čtyři roky po zahájení vysílání.

10 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 1. 2011 8:39

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+