Hlavní navigace

Hledáme nejdementnější televizní reklamu: volume 2

12. 8. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
Výběr nejdementnější reklamy na českých televizních obrazovkách dospěl do další fáze. Společně s vámi jsme vybrali vítěze prvního ze čtyř semifinálových kol. Více než polovina z 2500 hlasujících poslala do finále reklamu na Old Spice s černochem ve sprše, který „opravdu není vaším mužem“. Počínaje dnešním dnem začíná hlasování o další pětici reklam, které jste nám zaslali vy, naši čtenáři. Reklamní spot, který do příštího čtvrtka dostane největší počet hlasů, postoupí společně s reklamou na Old Spice do velkého zářijového finále.

Jak hlasovat o nejdementnější reklamě?

Je to jednoduché. V tomto článku si můžete prohlédnout pět reklamních spotů, z nichž vybíráme ten opravdu nejhorší. Tipy na tyto reklamy zaslali redakci DigiZone.cz sami čtenáři. Podmínkou bylo poskytnutí odkazu na volně přístupný videozáznam těchto reklam na internetu (buď na YouTube, Vimeo, nebo jiných videoserverech, které umožňují vkládat videa do článků). Přímo pod článkem najdete anketu, v níž můžete dát svůj hlas té reklamě z následujících pěti, která je podle vás absolutně nejhorší. Výsledky hlasování se zobrazují průběžně, takže neustále budete vědět, jak si který reklamní spot vede.

Hlasování v týdenní anketě bude uzavřeno příští čtvrtek 18. srpna o půlnoci. V pátek 19. srpna zveřejníme článek s dalšími pěti reklamními spoty, o nichž budeme moci hlasovat další týden. Tak se to zopakuje po všechny čtyři srpnové pátky. První zářijový pátek pak budete moci hlasovat, která ze čtyř dementních reklam týdne je nejdementnější. Své tipy na dementní reklamy můžete zasílat na adresu redakce@digizo­ne.cz (Pozor! Musí jít o opravdu aktuálně vysílané reklamy, takže např. často zasílaný tip na reklamu XXX Lutz se bohužel do ankety nedostane). Do předmětu zprávy nezapomeňte napsat heslo „DEMENTNÍ REKLAMA“. Vzhledem k předpokládanému velkému zájmu o tuto anketu nebude redakce na jednotlivé e-maily odpovídat.

Reklama Old Spice

Jak dopadlo hlasování z minulého týdne?

V první várce dementních televizních reklam jste jednoznačně vybrali za prvního finalistu spot na Old Spice s černochem ve sprše. Z více než 2500 hlasů jich získal 58 procent. Na druhém místě, s 16 procenty hlasů, skončila reklama na novou Dobrou mámu s mručící rodinkou. Bronzová příčka patří reklamě na Bonux s chlapíkem, co se kvůli šetření chce sprchovat studenou vodou (získala 11 procent hlasů). Následovala reklama na mléko Lactel s hošíkem, co se ptá tatínka, jak „se dělají děti“ (osm procent hlasů) a nejméně dementní se vám zdála reklama České spořitelny na spoření Buřinka (sedm procent hlasů). Hlasování není zastaveno, ale nové hlasy pro tyto reklamy už nebudou do konečného výsledku ankety započteny.

Druhá várka dementních reklam: která je nejhorší?

Always („všechno tip ťop“)

Ano, tato reklama si opravdu zaslouží, aby se o ní hlasovalo v anketě o nejdementnější televizní spot. Čtenář, který ji doporučil, píše: Ty krávy jak tam zpívají – to je fakt skoro trestný, taková reklama. Souhlasíme.

Alza (likvidační ceny)

Mimozešťan Alza nejprve otravoval svým vřískavým hlasem posluchače rádií, nyní již několik měsíců okupuje i televizní obrazovky. Agresivní hlas ve mě postupně úspěšně pěstuje alergii na alza.cz a nákupy v tomto obchodě, pro mě je to o důvod víc tam nic nekoupit, upozorňuje čtenář, který nám poslal tip na tento spot.

Paula („to je hvězda, která se ti nezdá“)

Nový „strakatý“ pudink se spoustou mléka Paula na sebe upozorňuje opravdu vtíravou písničkou. Podle čtenáře, který tuto reklamu přihlásil do ankety, je reklamní song trapný „rádoby chytlavý“ a nic neříkající. Myslím, že kdyby půlku z peněz na reklamu výrobce vložil do snížení ceny, mohli by mít větší úspěch, dodal.

BRAND24

Smetana Kunín (aneb podvedená babička)

Jednoznačně nejdementnější současnou reklamou je Smetana Kunín, kde bába jede 300 km přes celou republiku, aby v konvici přinesla mladejm smetanu ze statku (po té cestě už nejspíš se salmonelou), popisuje další čtenář svůj tip na nejdementnější televizní reklamu. Pitomej vnouček veme konev a flákne s sebou (i kastrolem) na podlahu. Bába je nejspíš hluchá, když tohle neslyšela. Nicméně mladí nakonec navaří ze smetany kunín a u stolu se chechtají jak kreténi, jak bábu obelhali, místo toho aby malýmu flákli, že by se z ní nevzpamatoval – spratek nešikovnej. Lež je základem této reklamy, tudíž nelze předpokládat, že smetana bude taková, jakou ji prezentují, ale spíš opak. Díky této reklamě se kunínským výrobkům vyhejbám obloukem.

T-Mobile sms za polovic (čte myšlenky)

Poslední z dnešních tipů je na akční slevu sms u T-Mobilu. Podle čtenáře, který ji nominoval, je o „vrchol trapasů, mistr trapáků“. Reklama nemá nápad, ničím mě neoslovila, pamatuju si ji jen díky tomu, že dlouhodobě T-mobile považuju u reklam za nejslabší a vzpomněl jsem si, že měl určitě nějakou d*bilní reklamu, vysvětlil.

Nejdementnější reklamou tohoto týdne je:

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).