Více

Hledáme nejdementnější televizní reklamu: velké finále!

A je to tu! Po čtyřech srpnových pátcích, kdy jste mohli vybírat semifinalisty do boje o tu vůbec nejdementnější aktuální reklamu na českých televizích, přichází velké finále! Ode dneška do příštího čtvrtka 8. září budete moci hlasovat o tom, která ze čtyř následujících reklam je podle vás vůbec ta nejhorší. Agentuře, která ji produkovala (nebo její české pobočce), osobně předáme diplom s titulem Nejdementnější televizní reklama roku 2011. Možná, že vyhraje zrovna váš „oblíbený“ spot!

Jak hlasovat?

Je to jednoduché. Níže si můžete pustit čtyři reklamní spoty, mezi nimiž se rozhodnete, a vítězné reklamě pak dejte hlas v anketě pod tímto článkem. Každý může hlasovat pouze jednou a pouze pro jeden reklamní spot. Hlasování je časově omezeno od pátku 2. září do půlnoci ze čtvrtka 8. září na pátek 9. září. V tento den pak na DigiZone.cz zveřejníme výsledky celé ankety. V tuto chvíli tedy už do redakce neposílejte žádné tipy na dementní reklamy, nominace jsou definitivně ukončeny a hlasuje se už jen mezi vítězi čtyř semifinálových kol.

Pokud byste si chtěli připomenout, jak tato semifinálová kola vypadala a jaké reklamy do nich čtenáři nominovali, stačí pod tímto článkem kliknout na odkaz Hledáme nejdementnější televizní reklamu a otevře se vám stránka, na které je link na úvodní text s vyhlášením ankety a také na všechna čtyři předchozí hlasování. Ta sice nejsou uzavřena, takže v semifinálových kolech můžete nadále dávat svoje hlasy, ale výsledek ankety to už nijak neovlivní. Pojďte se tedy soustředit na to, co ovlivnit můžete, a to je výběr skutečně nejdementnější reklamy, kterou momentálně můžete vidět na českých televizích.

Reklama Activia 200

Jak dopadlo hlasování z minulého týdne?

Ve čtvrté a poslední várce dementních televizních reklam jste jednoznačně vybrali za finalistu spot na Activii „normální není cítit se jako balon“. Z celkového počtu 660 hlasů jich získal 67 procent. Na druhém místě, s 16 procenty hlasů, skončila reklama na Head & Shoulders se Sašou, co na svůj dokonalý účes láká roštěnky. Bronzová příčka patří reklamě Hornbachu s velkým ořechem (8 procent hlasů). Následovala reklama na Rexonu s Jitkou Čvančarovou (získala 6 procent hlasů) a nejméně dementní se vám zdála reklama Kdo nevolá, je houby rodina od Vodafonu s třemi procenty hlasů.

Tyto reklamy bojují ve velkém finále. Která je nejdementnější?

Old Spice: vůně muže (je na koni)

V naší domácnosti je povinností tuto reklamu vždy přepnout nebo alespoň rychle vypnout zvuk, naprosto mě irituje celkové pojetí a struktura této reklamy. Jedním slovem je to pro mě (s prominutím) sračka, napsala nám čtenářka, která by podle svých slov kvůli této stupidní reklamě nikomu žádný výrobek Old Spice nekoupila.

Always („všechno tip ťop“)

Ano, tato reklama si opravdu zaslouží, aby se o ní hlasovalo v anketě o nejdementnější televizní spot. Čtenář, který ji doporučil, píše: Ty krávy jak tam zpívají – to je fakt skoro trestný, taková reklama. Souhlasíme.

Pedigree – Bruno dělá pevná hovínka

Dle našeho názoru jeden z favoritů. Víte, co se děje s granulemi Pedigree potom, co je Bruno sní? Určitě víte, a nepotřebujete k tomu ani nákres od plavovlasé holčičky.

Activia – normální není cítit se jako balón

Výrobce nápojů Activia přesvědčuje ženy v nejlepších letech, že není normální cítit se jako balón. Koho to do háje zajímá?! Je to děs, za prvé strašný, jak je na to napajčovanej ten českej dabing, a taky… Marná sláva, na ty ženský se nedá ani koukat, píše čtenář, který nominoval tuto reklamu. K dispozici bohužel není česká, ale pouze polská verze, takže „napajčovanej“ dabing porovnat nemůžeme.

Anketa

Titul nejdementnější televizní reklama současnosti získává:

16 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 8. 9. 2011 8:39

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+