Více

Hlavní kanál Primy redesignuje. Podívejte se, jak bude vypadat už od zítřka

UVNITŘ GALERIE – Grafickou proměnu „velké“ Primy připravil nový kreativní tým Michala Paciny, který do Primy přestoupil z konkurenční Novy. Nový slogan zní „je Prima být…“

Totálním redesignem projde již zítra hlavní kanál skupiny Prima. Nová vnitřní grafika je první viditelnou prací nového kreativního týmu pod vedením Michala Paciny, který uplynulých osm let vedl kreativní oddělení konkurenční skupiny Nova. Lépe pracuje s logem stanice a postupně představí podzimní identy televize. Změnou prošel i soundesign. Novinka se na obrazovce objeví po sobotních Zprávách FTV Prima. Těch se však změna vizuálu zatím nedotkne, řekl serveru DigiZone.cz Michal Pacina. Součástí změn vizuálu hlavního kanálu Primy je i nový staniční slogan „Je Prima být…“.

K TÉMATU: Někdejší šéf kreativy na Nově Michal Pacina nastoupil do Primy. Chystá redesign

Redesign podle mluvčí FTV Primy Marie Fianové přináší nový koncepční přístup ke značce Prima, na který bude moci televize dlouhodobě a konzistentně navazovat další komunikaci. Nová vnitřní grafika je dynamičtější, energičtější a přehlednější než ta současná. Prima se zároveň vrací k oranžové jako hlavní korporátní barvě, již doplňuje červená, tyrkysová, černá a bílá. „Vnitřní grafika každé televize je vlastně informační systém, který diváka navádí, kam má jít a co by měl hledat. Je důležité, aby tento systém byl přehledný, stručný a výrazný. Snažili jsme se tedy sjednotit a zmodernizovat všechny prvky, které jsou jeho součástí,“ vysvětlil Michal Pacina.

Od soboty se také na obrazovce začnou představovat tváře Primy ve spojení s pořady, ve kterých se pravidelně objevují. Diváci se dozvědí, co všechno může být a je Prima, konkrétně ve sloganech „je Prima žít naplno“, „je Prima být nad věcí“, „je Prima být milý“, „je Prima být šéf“, „je Prima že jedeme“. V identech se objeví například Gabriela Kratochvílová, Roman Šebrle, Tereza Kostková, Václav Postránecký, Zdeněk Pohlreich, Iva Kubelková, Petra Hřebíčková, duo Richard GenzerMichal Suchánek a celá řada dalších osobností, jež vystupují na obrazovce hlavního kanálu Primy.

Kompletní změnou prošel i soundesign Primy. „Jsme si vědomi, že hudba je univerzální jazyk, který nepotřebuje překladatele. Je to největší nositelka emocí, a proto je tak důležitá pro zvuk každé televize. V rámci obrazového redesignu jsme tedy přistoupili i k zásadní inovaci všech hudebních i zvukových složek vnitřní grafiky a identů,“ uzavřel kreativní ředitel FTV Primy.

DigiZone.cz přinese v pondělí rozhovor s kreativním ředitelem FTV Primy Michalem Pacinou

23 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 30. 8. 2014 20:02

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+