Hlavní navigace

Hlas jen těsně nad Cestami domů, ČT 2 bodovala s Trabantem Jižní Amerikou

3. 4. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – U mladšího publika od 15 do 54 let vyhrál na plné čáře Hlas, Dvojka se v této kategorii v prime time přiblížila hodnotám Jedničky

Nova Cinema v prime time u D15–54 trojkou trhu

Velmi těsný souboj svedly ve středu večer po 20 hodině dvě nejsledovanější komerční televize. Nova nakonec těsně zvítězila se svojí pěveckou show Hlas Česko Slovenska, ale od výkonu seriálu Cesty domů II na Primě ji v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let dělilo jen devět tisíc diváků. Hlas vidělo od 20:20 hod. 797 tisíc dospělých diváků a rovných 20 procent publika, Cesty domů od čtvrt na devět 788 tisíc dospělých s podílem 19,12 procenta. Nadprůměrného výkonu oproti dřívějším číslům dosáhla i Pošta pro tebe na ČT 1, již si od osmé večer nenechalo ujít 632 tisíc dospělých diváků a 15,52 procenta publika (bylo to více, než měly Události na ČT 1).

ÚTERNÍ DATA: Prima v úterý těsně nad Jedničkou, Cool bodoval díky Lize mistrů UEFA

V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let ale ve středu večer s přehledem zvítězil Hlas. Pěvecká show na Nově zaujala v této kategorii 28,50 procenta publika, zatímco Cesty domů II na Primě jen 11,62 procenta a Pošta pro tebe na Jedničce 6,95 procenta. Dařilo se ale tematickým kanálům. Nova Cinema bodovala hlavním večerním filmem Hříšnice, který si od osmé večer nenechalo ujít 371 tisíc dospělých diváků a 9,73 procenta publika (11,90 procenta ve věku 15 až 54 let). Filmový kanál Novy díky tomu u mladších diváků od 15 do 54 let za prime time dosáhl průměrného podílu 9,10 procenta a stal se trojkou trhu, když porazil ČT 1 a dotahoval se na Primu.

Kanály – průměrné podíly (2. 4. 2014)
Graf podílu kanálů (2. 4. 2014)
Graf podílu skupin (2. 4. 2014)

Liga mistrů zvedla večer ČT Sport nad Jedničku

Velmi úspěšná byla také ČT 2. Tradičně silný cyklus Rybí legendy Jakuba Vágnera ale tentokrát porazil první díl cestopisného dokumentu Trabantem Jižní Amerikou, který si od půl desáté večer nenechalo ujít 378 tisíc dospělých diváků a 10,08 procenta publika (9,89 procenta ve věku 15 až 54 let). Rybí legendy Jakuba Vágnera od osmé večer vidělo 372 tisíc dospělých a 9,17 procenta publika (10,32 procenta ve věku 15 až 54 let). A cyklus Na cestě od deváté večer sledovalo 334 tisíc dospělých diváků a 8,13 procenta publika. Za celý prime time Dvojka dosáhla podílu 6,03 procenta na publiku od 15 do 54 let a začala se dokonce blížit výkonu ČT 1.

UX DAy - tip 2

MINULÁ STŘEDA: Cesty domů „stárnou“, ve středu je v D15–54 porazily i Rybí legendy Jakuba Vágnera na ČT 2

ČT Sport večer bodovala zápasem fotbalové Ligy mistrů mezi Paris Saint-Germain a Chelsea FC, který si od půl deváté nenechalo ujít v průměru 271 tisíc dospělých diváků a 8,19 procenta publika (9,66 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT Sport díky tomu v prime time u publika od 15 do 54 let přeskočila Jedničku, když dosáhla průměrného podílu 8,28 procenta. O dost nižší sledovanost měl zápas Ligy mistrů mezi Realem Madrid a Borrusií Dortmund na Primě Cool. První poločas vidělo od 20:40 průměrně 96 tisíc dospělých diváků a 2,31 procenta publika (2,59 procenta ve věku 15 až 54 let), druhý poločas od 21:45 pak 101 tisíc dospělých s podílem 3,23 procenta (3,78 procenta v kategorii 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (2. 4. 2014)
Top 5: ČT1 (2. 4. 2014)
Top 5: ČT2 (2. 4. 2014)
Top 5: ČT24 (2. 4. 2014)
Top 5: ČT sport (2. 4. 2014)
Top 5: ČT :D (2. 4. 2014)
Top 5: ČT art (2. 4. 2014)
Top 5: Nova (2. 4. 2014)
Top 5: Nova Cinema (2. 4. 2014)
Top 5: FANDA (2. 4. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (2. 4. 2014)
Top 5: TELKA (2. 4. 2014)
Top 5: Prima (2. 4. 2014)
Top 5: Prima COOL (2. 4. 2014)
Top 5: Prima love (2. 4. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (2. 4. 2014)
Top 5: TV Barrandov (2. 4. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).