Více

Hlas nezklamal jenom Novu, finále diváky příliš netáhlo ani na Slovensku

Markíza uhrála s konkurenční televizí Joj plichtu, Hlas byl jen o trochu sledovanější. Zájem o tuto show na Nově od první části neustále klesal.

Hlas Česko Slovenska neskončil rozpačitě pouze na televizi Nova, kde jeho Velké finále v neděli prohrálo s českou komedií Líbáš jako bůh, nasazenou konkurenční Primou family, ale i na Slovensku. Markíza sice v neděli vyhrála, ale v cílové skupině diváků od 12 do 54 let Hlasem oslovila jen 34,1 procenta publika, zatímco konkurenční televize Joj s reprízou filmu Vykoupení z věznice Shawhank 30,4 procenta.

K TÉMATU: Nova podlehla Primě family. Finále Hlasu skončilo pod milionem diváků

Pokud by se počítal i výsledek sesterského kanálu Joj Plus, v kumulovaném podílu skupina Joj dosáhla v době vysílání Hlasu lepšího výsledku než Markíza. Joj Plus totiž nasadila českou komedii Kameňák 3, která zaujala 10,6 procenta publika ve věku od 12 do 54 let. Podle serveru Mediálne.sk šlo o nejsledovanější pořad tohoto kanálu za celý minulý týden. Samotná Joj u diváků od 15 do 34 let dokonce Markízu porazila sama o sobě, když její film zaujal 35,5 procenta publika.

Zajímavý je i vývoj sledovanosti jednotlivých dílů Hlasu na Nově. Server MediaGuru.cz jej porovnal s loňskou druhou řadou Česko Slovenské SuperStar, kterou Nova rovněž vysílala s Markízou. „Průběh sledovanosti obou pořadů v letech 2011 a 2012 naznačuje, že úvodní díly Hlasu, které v sobě nesly prvek změny oproti „klasickému“ průběhu Superstar, měly u diváků větší úspěch než následující díly se standardním průběhem v podobě vyřazování účastníků soutěže,“ uvedl web.

Hlas na Nově začínal s více než 1,5 milionem dospělých diváků a končil s 944 tisíci diváky. Ke konci show se ale některé díly pohybovaly i na hraně 800 tisíc diváků.

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 7. 6. 2012 15:15

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+