Více

Hezuckého zombie prank na Leoše Mareše získal ocenění za PR

Loňská kampaň ke startu seriálu Fear the Walking Dead zabodovala na České ceně za PR a v kategorii B2C obsadila druhé místo.

Stanice AMC si spolu s agenturou PR Konektor odnesla jako jediná z televizních společností, které působí na českém trhu, ocenění z letošní České ceny za PR. Cenu převzala marketingová manažerka společnosti Irena Novotná a Eva Holečková za reklamní agenturu.

Zisku druhého místa v České ceně za PR si velice vážíme. Unikátní launch seriálu Fear the Walking Dead nám výrazně pomohl zvýšit povědomí jak o samotné sérii, tak o stanici AMC obecně, uvedla Novotná.

PSALI JSME: Živí mrtví se na AMC vrátí koncem srpna 

Premiéru druhé poloviny druhé sezony seriálu Fear the Walking Dead ohlásila stanice na 22. srpna.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+