Více

Gympl ve středu nejsledovanější, Ententýky v novém čase jen s 394 tisíci diváky

UVNITŘ TABULKA Žádný večerní pořad nepřesáhl hranici jednoho milionu diváků, rozdíl mezi Gymplem na Nově a Cestami domů na Primě family se od pondělka zvětšil

Pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu středečního večera i tento týden uhájil seriál Gympl s (r)učením omezeným, i když v průměrném počtu diváků klesl pod milionovou hranici. Na Nově jej od 20:20 hod. sledovalo v průměru 942 tisíc dospělých diváků, což představovalo 24,73 procenta publika. Souběžně vysílané Cesty domů na Primě family zaujaly 863 tisíc diváků a dosáhly podílu 22,26 procenta. Pošta pro tebe na ČT 1 ve stejný čas přitáhla pozornost 449 tisíců diváků (podíl 11,70 procenta).

K TÉMATU: Ordinace opět ovládla úterní večer, Obchoďák se propadl pod 600 tisíc diváků

Přesun premiérového seriálu Ententýky do pozdějšího času se Jedničce příliš nevyplatil, od 20:55 hod. jej sledovalo podprůměrných 394 tisíc diváků s podílem 10,77 procenta. Je to sice o trochu více než minulou středu, ale výrazně méně než u úvodního dílu začátkem září. ČT 1 obecně ve středu večer prohrála, v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin zaujala v průměru jen 11,80 procenta dospělého publika, zatímco vítězná Nova 30,02 procenta a Prima family 21,20 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: ČT 1 vrací Poštu pro tebe na 20:00, neúspěšný seriál Ententýky posouvá na 20:55

Významné úspěchy zaznamenaly ve středu večer menší televize. Dokument Vůně cizích krajů na ČT 2 přitáhnul od 20 hodin v průměru 289 tisíc dospělých diváků (podíl 7,52 procenta), souběžně vysílaný zábavný pořad Vtip za stovku na TV Barrandov dokonce 318 tisíc diváků s podílem 8,26 procenta a následný pořad Věřte nevěřte 347 tisíc diváků (podíl 9,97 procenta), čímž se téměř vyrovnal seriálu Ententýky na ČT 1. Barrandov díky tradičně silné středě dosáhnul v prime time nadprůměrného podílu 7,29 procenta u dospělého publika a 8,32 u publika od 15 do 54 let.

Po 20. hodině se ale dařilo také filmovému kanálu Nova Cinema. Film Matkou v šestnácti vidělo 249 tisíc diváků s podílem 6,67 procenta. Dokument Největší bitvy II. světové války ve stejný čas na Primě Cool oslovil průměrně 209 tisíc diváků (podíl 5,39 procenta).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 26. září 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 12,98 11,80 9,62 9,04
ČT 2 3,47 3,53 3,20 2,91
ČT 4 2,24 2,78 2,84 3,81
ČT 24 6,26 4,36 3,62 2,53
Nova 26,55 30,02 29,13 31,84
Nova Cinema 4,28 5,03 6,38 7,72
Prima family 21,02 21,20 15,87 15,27
Prima Cool 4,05 3,21 6,28 5,13
Prima love 2,33 1,67 3,04 2,14
TV Barrandov 6,09 7,29 7,05 8,32
Atmedia 2,31 1,81 3,14 2,30
ostatní TV 8,41 7,29 9,82 8,99

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

35 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 27. 9. 2012 21:42

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+