Více

Gympl klesá ve sledovanosti k Cestám domů. Ententýky měly jen 560 tisíc diváků

UVNITŘ TABULKA Na programech ČT startovaly také novinkové formáty Stopy, fakta, tajemství a Na stojáka. Překvapivě dobře se dařilo plnoformátové TV Barrandov.

Počáteční nadšení ze startu hlavního podzimního taháku televize Nova, seriálu Gympl s (r)učením omezným, pomalu opadává. Přesto, že Gympl si pustilo včera ještě více než milion diváků, oproti úvodnímu nultému dílu klesl o více než půl milionu lidí. Jeho druhý díl (Nova vysílala v neděli pilot) si nenechal ujít 1 025 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 27 %. Serveru DigiZone.cz to sdělil ředitel komunikace a PR televize Nova Josef Koukoliček. Gympl oslovil především mladé diváky od 15 do 54 let, kterých měl 657 tisíc diváků (share 34 %).

MINULÝ TÝDEN: Policie Modrava porazila Cesty domů, Nova ve středu výrazně nad Primou family

Rozdíl ve sledovanosti mezi Gymplem a Cestami domů na Primě family činil včera necelých dvě stě tisíc diváků. Vlajkovou loď seriálové tvorby české komerční dvojky vidělo 853 tisíc diváků (share 22,57 %). Nova vyhrála u cílové skupiny diváků starších 15 let také v celodenním podílu na publiku. Share se dostal na hodnotu 26,5 %, Prima family za ni následovala s poměrně velkým odstupem – 20,73 %. Česká televize představila ve středu svou další novinku – rodinný seriál Ententýky v hlavní roli s Jitkou Schneiderovou. Vidělo ho 560 tisíc diváků (share 15,11 %).

ČT 1 servírovala divákům včera také svou další novinku – dokumentární formát Stopy, fakta, tajemství. Ten si pustilo krátce před desátou hodinou 295 tisíc diváků (share 10,23 %). Serveru DigiZone.cz to sdělila tisková mluvčí veřejnoprávního média Michaela Fričová. Celodenní podíl Jedničky se však vyšplhal pouze na 13,9 %. I Dvojka nabídla divákům novinkový formát. Stand-up comedy show Na stojáka, která se sem přesunula z filmového kanálu HBO zaujala napoprvé 192 tisíc diváků (share 6,75 %). ČT 2 ji nasadila na 22. hodinu.

Vůbec špatně se proti silným konkurenčním formátům nedařilo ani plnoformátové televizi Barrandov. Vtip za stovku vidělo po 20. hodině 246 tisíc diváků při podílu na publiku 6,66 %, a po 21. hodině zaujala mysteriózním formátem Věřte, nevěřte 305 tisíc diváků, kteří ji vygenerovali share 8,53 %. Celodenní podíl Barrandova na publiku činil 4,83 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 5. září 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,90 14,25 10,67 11,28
ČT 2 3,60 3,90 3,30 3,48
ČT 4 1,59 1,49 2,09 2,06
ČT 24 7,06 5,14 3,11 2,07
Nova 26,50 29,99 31,04 34,39
Nova Cinema 4,15 3,81 5,10 4,83
Prima family 20,73 21,15 16,43 15,86
Prima Cool 3,70 3,07 5,43 5,11
Prima love 2,34 1,53 2,99 2,21
TV Barrandov 4,83 6,28 5,42 7,17
Atmedia 2,03 1,16 2,92 1,53
ostatní TV 9,57 8,22 11,50 10,01

Zdroj: CET 21/ATO-Mediaresearch

70 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 9. 9. 2012 12:21

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+