Hlavní navigace

Gympl nejsledovanějším pořadem pondělního večera, Základka prohrála s Helenou

4. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Oproti nedělnímu pilotnímu dílu přišel Gympl o 300 tisíc diváků, odolal ale konkurenci premiérových seriálů Cesty domů a Zdivočelá země

Souboj pondělních premiérových seriálů na třech největších českých televizích dopadl vítězně pro Gympl s (r)učením omezeným. Na Nově jej od 20:20 hod. sledovalo v průměru 1,240 milionu dospělých diváků, což odpovídalo 32,59-procentnímu podílu na publiku. V cílové skupině diváků od 15 do 54 let Gympl zaujal dokonce 39,51 procenta publika (785 tisíc diváků), sdělil na dotaz serveru DigiZone.cz ředitel PR Novy Josef Koukolíček.

K TÉMATU: Seriál Gympl se uvedl na Nově jako hit. V neděli měl přes milion a půl diváků

Úvodní díl premiérové čtvrté řady seriálu Zdivočelá země na ČT 1 od 20:00 hod. vidělo v průměru 623 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 16,48 procenta, uvedla pro DigiZone.cz mluvčí České televize Michaela Fričová. Cesty domů na Primě family dosáhly podle informací serveru DigiZone.cz průměrné sledovanosti 881 tisíc dospělých diváků a podílu 23,05 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: Primě family se start podzimních formátů povedl. Základka měla přes 900 tisíc diváků

Nova si udržela prvenství i prvním dílem premiérové druhé řady sitcomu Helena, který nasadila hned po Gymplu proti seriálu Základka na Primě family. Vidělo jej v průměru 763 tisíc dospělých diváků (podíl 25,80 procenta), zatímco Základku 498 tisíc dospělých diváků při podílu 14,58 procenta (to je přibližně o 400 tisíc diváků méně než při úvodním díle minulé pondělí). Až v pozdním večeru dokázala Prima family porazit Novu, když premiérový díl Partičky vidělo 504 tisíc dospělých diváků (podíl 20,62 procenta), zatímco reprízu sitcomu Comeback pouze 482 tisíc (podíl 21,38 procenta).

Tipy C

V průměrných celodenních podílech na dospělém publiku zvítězila s náskokem Nova (27,57 procenta) před Primou family (19,80 procenta) a ČT 1 (15,03 procenta). V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byl náskok Novy citelnější – 31,08 procenta, zatímco Prima family vykázala celodenní podíl 16,66 procenta a ČT 1 pouze 11,87 procenta. Vyplývá to z dat Asociace televizních organizací (ATO), která zveřejnila televize Nova.

Celodenní podíly televizí za pondělí 3. září 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 15,03 4,43 1,47 6,18 27,57 3,78 19,80 3,78 2,84 4,15 1,89 9,07
D15–54 11,87 3,62 1,87 4,05 31,08 4,74 16,66 6,05 3,34 4,24 2,47 10,00

Zdroj: CET 21/ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).