Více

Gympl a Cesty domů ve středu s vyrovnanou sledovaností, Barrandov nad průměrem

TABULKY UVNITŘ Seriál Ententýky na ČT 1 skončil včera pod kritickou hranicí desetiprocentního podílu na publiku. Absenci úspěšného dokumentu na Dvojce zastoupila Prima Cool.

Vyrovnaný souboj spolu svedli ve středu dva tradiční rivalové – Nova a Prima family. Sledovanost jejich hlavních večerních formátů se příliš nelišila. Zatímco na Gympl s (r)učením omezeným se podívalo 932 tisíc diváků starších 15 let (share 24,88 %), ve skupině 15 až 54 let šlo o 589 tisíc diváků (share 30,64 %), vztahovému seriálu Cesty domů věnovalo pozornost 918 tisíc diváků (share 23,95 %). Celodenní podíl Novy na publiku byl 27,14 %, u mladších diváků 31,4 %, u Primy family 22,49 %.

MINULÝ TÝDEN: Gympl ve středu opět podlehl Cestám domů, rozdíl byl už 60 tisíc diváků

Vlajková loď České televize, kanál ČT 1, dosáhla průměrných čísel pouze díky Poště pro tebe, kterou si pustilo 609 tisíc diváků (share 15,67 %). Naopak seriál Ententýky se nadále „potácí“ hluboko pod hranicí čtyř set tisíc diváků. Včera si ho pustilo pouze 340 tisíc lidí při podílu na publiku (share 9,54 %). Výrazných úspěchů, které by stály za zmínku, tentokrát nedosáhly ani kanály ČT 2 a ČT Sport. Nejsledovanějším pořadem na Dvojce byl ve středu Večerníček, který si nenechalo ujít 127 tisíc diváků (share 4,54 %).

ČTĚTE TAKÉ: Gympl včera po 20. hodině nejsledovanější. Bodovala i ČT 24 s Kalouskem v Hyde Parku

Absenci úspěšného dokumentu na ČT 2 tentokrát zastoupila komerční Prima Cool, která nabídla Největší bitvy II. světové války a získala díky nim nadprůměrných 201 tisíc diváků (share 5,15 %), Chůva k pohledání na Prima love měla 128 tisíc diváků (share 3,34 %). Konkurenční Nova Group vykázala na Nově Cinema díky Zákonu přitažlivosti 246 tisíc diváků (share 6,62 %), Fanda získal Výplatou 79 tisíc diváků (share 2,19 %). Tradičně silnou středu má TV Barrandov. Vtip za stovku zaujal 307 tisíc diváků (share 7,94 %), Věřte, nevěřte 367 tisíc diváků (share 10,66 %).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 17. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 12,24 12,14 8,48 8,77
ČT 2 2,76 1,50 3,00 1,46
ČT sport 0,95 0,64 0,95 0,57
ČT 24 5,75 4,36 3,17 2,22
Nova 27,14 31,40 29,78 33,98
Nova Cinema 4,32 4,83 6,30 6,50
Fanda 1,22 1,58 1,88 2,41
Prima family 22,49 22,08 17,12 16,88
Prima Cool 4,27 3,43 6,70 5,34
Prima love 2,42 1,99 3,26 3,01
TV Barrandov 5,96 7,40 6,73 8,45
Atmedia 2,05 1,53 3,06 2,11
ostatní TV 8,45 7,12 9,55 8,31
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 17. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 21,7 18,64 15,61 13,02
Nova Group 32,68 37,81 37,96 42,89
Prima Group 29,18 27,50 27,09 25,23

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

4 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 18. 10. 2012 22:24

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+