Více

French Open pomohl České televizi, minulý týden nejvíc rostla její ČT Sport

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Kavčím horám se dařilo i jako skupině, zaznamenala růst o téměř půl druhého procentního bodu v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku.

Mezitýdenní vývoj (vs. 21. týden 2015)

Cílová skupina 15+

Propad, který postihl sportovní kanál České televize po ukončení hokejového šampionátu, trval pouhý jeden týden. Minulý týden se ČT Sport opět vyšvihla na pozici televize, které nejvíce rostl celodenní podíl na dospělém publiku starším 15 let. Pomohly jí k tomu především přenosy tenisového French Open. ČT Sport si oproti předminulému týdnu polepšila o 2,60 procentního bodu na hodnotu 4,34 procenta. Rostl ale také podíl hlavního kanálu Novy (+ 0,42 procentního bodu na 25,68 procenta) a zpravodajské ČT 24 (+ 0,33 procentního bodu na 4,31 procenta). Největší mezitýdenní pokles zaznamenala ČT 1, která se propadla o 1,06 procentního bodu na podíl 13,50 procenta. Následovaly ji Nova Cinema (- 0,89 procentního bodu na 4,04 procenta) a Prima (- 0,42 procentního bodu na 13,34 procenta).

PŘEDMINULÝ TÝDEN: Stoupaly podíly všech televizí na úkor ČT Sport. Nejvíc Nově, ČT 1 a Primě

České televizi se dařilo i jako celé skupině. V souhrnném celodenním podílu všech šesti jejích kanálů dosáhla hodnoty 28,05 procenta, což bylo o 1,43 procentního bodu více než v předminulém týdnu. A to i přes to, že čtyři z šesti veřejnoprávních programů zaznamenaly pokles. Pozici lídra trhu uhájila skupina Nova, která si však minulý týden pohoršila o 0,73 procentního bodu na hodnotu 33,81 procenta. Kromě hlavního kanálu přitom všechny tematické stanice v podílu na dospělém publiku klesaly. Pokles všech svých programů zaznamenala skupina Prima, která se jako celek oproti předminulému týdnu propadla o 0,99 procentního bodu na hodnotu 20,85 procenta. Skupina Barrandov vykázala růst o 0,21 procentního bodu na podíl 4,69 procenta.

Mezitýdenní vývoj, TOP 10 pořadů týdne a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+