Více

František Borovský se jako šéf programu Barrandovu vyplatil už po necelém půlroce

UVNITŘ GRAFY – Akvizice bývalého šéfa slovenské televize Joj přinesla skupině Barrandov nejlepší výkony v historii. A to se dá očekávat další růst po startu kanálu Barrandov Muzika.

Čtvrt roku a byl tu nový rekord sledovanosti

Rekordní růst sledovanosti zaznamenává pod novým programovým ředitelem Františkem Borovským televize Barrandov i celá televizní skupina mediálního domu Empresa Media. V červnu, pouhé dva měsíce po nástupu Borovského do funkce, vyrovnal Barrandov svůj dosavadní rekord v průměrném měsíčním podílu na sledovanosti z ledna 2012, kdy tato televize ještě patřila ocelářskému magnátovi Tomáši Chrenkovi a šéfovala jí slovenská manažerka Janka Vozárová společně s programovým ředitelem Janisem Sidovským. Barrandov tehdy denně oslovil v průměru 5,63 procenta dospělého publika staršího 15 let. Letos v červnu dosáhl podílu 5,53 procenta, ale v tomto čísle jsou započítány i dva nové programy Kino Barrandov a Barrandov Plus, které odstartovaly o měsíc dříve.

Samotná TV Barrandov atakovala rekord měsíční sledovanosti v srpnu, kdy hlavní kanál této skupiny dosáhl průměrného podílu 5,95 procenta a celá skupina, tedy po započtení Kina Barrandov a Barrandova Plus, dokonce 6,99 procenta. Meziročně to znamená nárůst o celé dva procentní body, z toho jeden bod připadá na hlavní kanál Barrandova. Ten od května do července posiloval tempem jednoho procentního bodu navíc měsíčně. V dubnu, kdy se Borovský stal programovým ředitelem, hlavní program Barrandova nedosáhl ani na hranici čtyřprocentního podílu na trhu a neexistoval ani jeden z jeho současných dvou tematických kanálů. Nyní, na začátku září, skupinu čeká start již čtvrté televizní stanice Barrandov Muzika, která jí přinese další posílení pozice na trhu, a to přinejmenším o jeden procentní bod.

 



Výborné načasování do „hluchého“ léta

Pokračování článku s dalšími grafy čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+