Více

František Borovský na dvou židlích: je šéfem programu Barrandova i dodavatelem po­řadů

UVNITŘ DOKUMENT – Ukázkový střet zájmů majitele televize Barrandov zřejmě netrápí, podzimní programové novinky jsou nadprůměrně sledované. Borovský přitom dodává podobné pořady i jiným televizím.

Situace, která nemá v českých TV obdoby

V nezvykle dvojjediné roli se ocitl programový ředitel televize Barrandov František Borovský. Na jedné straně rozhoduje o programovém schématu tří barrandovských televizních kanálů, zejména pak hlavní stanice, a na druhé prostřednictvím vlastní firmy dodává hlavnímu kanálu Barrandova původní pořady. Borovský tak rozhoduje o tom, zda TV Barrandov od jeho firmy odebere televizní formáty a do jakých časových slotů je nasadí. Tak bezprecedentní střet zájmů nemá na českém televizním trhu obdoby, pokud bychom nepočítali krátké působení producenta Radko Janouška ve funkci ředitele výroby na Primě v době, kdy Prima od Janouškovy firmy Core Production objednávala výrobu původních seriálů (mj. hlavní novinky letošního podzimu, seriálu Přístav).

widgety

František Borovský ale není výrobním, nýbrž programovým ředitelem s přímými rozhodovacími pravomocemi ke skladbě programového schématu Barrandova. Jeho společnost se nezaměřuje na dramatickou tvorbu, ale zpravodajské a publicistické pořady. Využívá spolupráce s regionálními televizemi na Slovensku i v České republice, od kterých za výhodných podmínek nakupuje hotové reportáže nebo hrubé materiály a z nich pak skládá pořady. První vlaštovkou je zpravodajsko-publicistický formát...

Pokračování článku čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz, kde naleznete i návrh smlouvy mezi firmou Františka Borovského a subdodavateli obsahu pro jeho pořad na TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+