Více

Fotbal na ČT Sport vidělo přes 600 tisíc lidí, seriál Ona a on na Barrandově s podílem 5 %

UVNITŘ TABULKY – I přes očekávaný fotbalový duel byla tradičně nejsledovanější Ordinace v růžové zahradě 2 na Nově. Nenechal si ji ujít 1,764 milionu diváků při podílu 42,18 %.

Úspěšný den má za sebou stanice ČT Sport. Díky duelu České republiky s Itálií o postup na MS ve fotbale 2014 v Brazílii se dokonce stala v prime timu nejsledovanějším programem veřejnoprávní televize s podílem 12,71 %. Pro srovnání, kanál ČT 1 měl v hlavním vysílacím čase podíl 11,64 %. Samotný duel vidělo 613 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 17,58 %, ve skupině diváků od 15 do 54 let 19,33 %. Celodenní podíl ČT Sport byl 7,27 %. Na novinku televize Barrandov, seriál Ona a on, kde byli do hlavních rolí obsazeni Kateřina Brožová a Marek Vašut, se podívalo 194 tisíc diváků (share 5,25 %). Celodenní podíl stanice byl 3,51 %.

MINULÝ TÝDEN: Ordinace lídrem úterního večera, VyVolení ale měli lepší poměr mladších diváků

Dominantní pozice Ordinace v růžové zahradě 2 zůstala neohrožena. Seriál viděl 1,764 milionu diváků (share 42,18 %), ve skupině diváků od 15 do 54 let byl podíl 38,64 %. Následující magazín Víkend si nenechalo ujít 785 tisíc diváků (share 24,11 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let se dostal na 26,68 %. Nova se dostala v obou cílových skupinách přes 30% podíl na publiku, a to jak po celý den, tak i v prime timu. Na Nejlepší trapasy se podívalo po 20. hodině 471 tisíc diváků (share 11,51 %). Za celý den Jednička oslovila 12,53 % publika. Pozici dvojky obsadila Prima s úterním podílem 13,29 %. VyVolené vidělo 366 tisíc diváků (share 8,89 %), Křižovatky života 401 tisíc diváků (share 13,7 %).

PONDĚLNÍ DATA: Četnické humoresky v pondělí s milionem, mladší diváci sledovali Gympl

Největší tankové bitvy na Dvojce si nenechalo ujít 196 tisíc diváků (share 4,91 %). Nad stotisícovou hranici se tentokrát dostala i Prima Zoom s dokumentem Putování po Velké čínské zdi. Vidělo ho 103 tisíc diváků (share 2,53 %). Mezi programy, které stotisícovou hranici nepřekonaly byly Fanda, Smíchov, Telka, ČT :D a ČT art. Na dětském programu České televize byla opět nejsledovanější pohádka O krtkovi, kterou vidělo 53 tisíc diváků (share 1,89 %), na ČT art pak Události v kultuře. Ty vidělo 8 tisíc diváků (share 0,2 %). Žádný z pořadů už tuto hranici nepřekonal, a to ani co do podílu. Na Čtyřiadvacítce dali diváci přednost hlavní zpravodajské relaci Události – 136 tisíc (share 4,04 %).

ČTĚTE TAKÉ: Stanice ČT art se o víkendu dostala na své dno, Sanitka 2 ovládla páteční večer

Z menších televizí Novy se nejvíce dařilo Nově Cinema. Útěch z Alcatrazu vidělo 197 tisíc diváků (share 5,05 %), podíl u diváků ve věku od 15 do 54 let byl 5,73 %. Simpsonovi na Primě Cool si od 18:57 nenechalo ujít 140 tisíc diváků (share 4,37 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 8,98 %, a na Primě love byla tradičně nejsledovanější denní rekapitulace VyVolených – 111 tisíc lidí (share 3,72 %). Ve skupině diváků od 15 do 54 let zaujal pořad 5,16 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 9. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 12,53 11,64 9,33 9,18
ČT 2 2,95 2,47 2,75 2,10
ČT Sport 7,27 12,71 8,56 14,29
ČT 24 4,27 2,50 2,46 1,64
ČT :D 0,70 0,19 1,31 0,34
ČT art 0,04 0,07 0,06 0,10
Nova 30,33 37,31 31,71 36,38
Nova Cinema 3,78 4,06 4,53 4,69
Fanda 1,00 1,01 1,14 1,07
Smíchov 1,15 0,92 1,89 1,50
Telka 0,79 0,71 0,80 0,56
Prima 13,29 11,57 10,38 11,45
Prima Cool 3,04 1,81 4,54 2,89
Prima love 1,90 1,67 2,61 2,16
Prima Zoom 1,85 1,72 1,91 1,61
TV Barrandov 3,51 2,67 3,61 3,06
Atmedia 3,64 1,92 3,56 1,63
ostatní TV 7,98 5,05 8,85 5,35
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za úterý 10. září 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 27,76 29,59 24,47 27,66
Nova Group 37,05 44,00 40,07 44,20
Prima Group 20,08 16,77 19,44 18,10

Zdroj: ATO-Mediaresearch

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 11. 9. 2013 10:40

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+