Hlavní navigace

FLEMA: Nejlépe využil televizi Zlatý bažant, nejlepší kampaň představila Zlatá pečeť

24. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Zaraguza
Letošní jedenáctý ročník soutěže FLEMA Media Awards byl oproti minulým o něco úspěšnější pro české zástupce.

Ve třech kategoriích zvítězily česko-slovenské kampaně, ve třech české a jednu kategorii ovládla kampaň za Slovenska. Absolutním vítězem se stala česká pobočka původně slovenské agentury Zaraguza, která si odnesla celkem tři ceny a zároveň získala titul Inovativní agentura roku. Druhé místo obsadila slovenská mediální agentura Starmedia a třetí místo patří také původně slovenské agentuře Triad Advertising. Ocenění Inovativní zadavatel získala společnost Nestlé, následována Plzeňským Prazdrojem a slovenským Heinekenem.

BRAND24

Soutěžilo se celkem v šesti kategoriích podle mediatypu, tedy nejlepší využití televize, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií, a ve dvou průřezových kategoriích hodnotících Nejlepší kampaň a Nejlepší malou kampaň. Zapojily se práce, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. ledna 2015 do 30. června 2016. Odborná porota se letos skládala ze 108 porotců a hlasovala o vítězích nezávisle ve dvou kolech.

Vítězné kampaně FLEMA Media Awards 2016

Nejlepší využití TV

Zlatý Bažant – Predpoveď počasia, akú nikto nečakal! ǀ Starmedia Co. / Heineken Slovensko (SK)

Nejlepší využití tisku

Avon – První zasaditelný inzerát ǀ Starcom Mediavest Group / Avon Česká Republika (CZ-SK)

Nejlepší využití rádia

Gambrinus – Tuten den všichni sem ǀ Triad Advertising / Plzeňský Prazdroj (CZ)

Nejlepší využití OOH 

Raiffeisenbank – Náchod v Bublině ǀ ZenithOptimedia Group / Raiffeisenbank (CZ)

Nejlepší využití kinoreklamy 

Cena nebyla udělena

Nejlepší využití digitálních médií 

Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ Zaraguza CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

Nejlepší kampaň

Gambrinus – Patron ǀ Plzeňský Prazdroj / Plzeňský Prazdroj (CZ)

Nejlepší malá kampaň

Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

Grand Prix

Studentská pečeť – Čokoláda hraje ǀ ZARAGUZA CZ / Nestlé Česko, Nestlé Slovensko (CZ-SK)

Inovativní zadavatel

1. místo – Nestlé Česko/Slovensko
2. místo – Plzeňský Prazdroj
3. místo – Heineken Slovensko

Inovativní agentura

1. místo – Zaraguza ČR
2. místo – Starmedia Co.
3. místo – Triad Advertising

Uvedeno ve formátu název kampaně | přihlašovatel / zadavatel (země, ve které probíhala kampaň)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).