Více

Fleischmannovo BBC dostalo stotisícovou pokutu, nepustilo do vysílání Český rozhlas

Český rozhlas byl původním subjektem, který měl právo na vlnách BBC do února loňského roku vysílat. Podle Michela Fleischmanna nadále nebylo povinností tento subjekt na vlny Rádia Zet pouštět.

Michel Fleischmann, respektive společnost BBC Radiocom, dostal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) stotisícovou pokutu za to, že neumožnil Českému rozhlasu vysílat na vlnách Rádia BBC. Regulátor o tom informoval prostřednictvím tiskové zprávy. Vysílací rada se konkrétně zaměřila na blok, který byl nasazen do programu 24. března loňského roku. Zároveň byla firmě BBC Radiocom udělena povinnost uhradit tisícikorunovou částku jako výlohy na správní řízení. Prezident Lagardére Active Michel Fleischmann loni v rozhovoru pro server DigiZone.cz řekl, že vpouštět Český rozhlas do vysílání BBC může, ale není povinností nového provozovatele.

ROZHOVOR: Michel Fleischmann: Český rozhlas Plus by klidně mohl vysílat na frekvencích BBC

Český rozhlas byl původním subjektem, který využíval vlny britské BBC v České republice pro šíření dnes již neexistujícího Rádia Česko. Později vysílací rada souhlasila s převodem společnosti BBC Radiocom na Lagardére. O toto tvrzení se opíral i Fleischmann. Veřejně bylo známo, že 28. února na vlnách BBC skončí vysíláníRádia Česko. Oficiální schválení převodu podílů v BBC Radiocom na Lagardere Active ČR jsme dostali až 25. února, přičemž 1. března jsme měli začít vysílat. V žádném oboru podnikání nejdete do velké investice dřív, dokud nemáte oficiální písemné potvrzení, že vám společnost, do které chce investovat, skutečně patří, řekl tehdy DigiZone.cz Fleischmann.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+