Více

Finále Tipsport extraligy zamíchalo se sledovaností, u mladšího publika byl podíl 22 %

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – S velmi nízkou sledovaností se potýkala ve čtvrtek Televize Barrandov. Podíl plnoformátové stanice se u staršího publika pohyboval jen okolo 2 %.

Tipsport extraliga sebrala část publika i Nově

Rozhodující finále české nejvyšší hokejové soutěže včera zamíchalo večerní sledovaností. Poslední duel mezi Oceláři Třinec a Vervou Litvínov si nenechalo ujít 433 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 15,87 %. Ještě většímu zájmu se utkání těšilo u mladšího publika, kde byl share 22 %. Hokejový zápas měl dokonce vyšší sledovanost než seriál Svatby v Benátkách na Primě nebo zábavná soutěž Kdo je kdo? ČT Sport dosáhla celodenního podílu 8,26 % u staršího a 10,64 % u mladšího publika. Stanice se stala dvojkou České televize. Nejvyšší hodnoty, share 12,67 %, dosáhl program večer u mladšího publika.

STŘEDEČNÍ DATA: „Řecká“ Výměna manželek zvrátila pokles sledovanosti, měla přes 1,2 milionu diváků

Nejsledovanější televizí byla opět Nova, ale i její čísla ovlivnilo finále Tipsport extraligy. Žádný z jejích pořadů nepřekročil hranici půl druhého milionu diváků, což se týkalo nejen Televizních novin, ale i Ordinace v růžové zahradě 2. Studio s hokejovým duelem totiž trvalo téměř čtyři hodiny – vysílalo se od 16:59 do 20:50. Nova získala share 27,51 % u staršího a 27,54 % u mladšího publika. V hlavním vysílacím čase, tedy v prime time, se dostala nad hranici 30 % pouze u starších diváků. Televizní dvojkou byla s celodenním podílem 13 % Prima, večer byla s jedničkou téměř vyrovnaná. Stanice od sebe dělila desetina procentního bodu.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+