Více

Finále Tipsport extraligy táhlo v úterý víc než debakl Porta ve fotbalové Lize mistrů

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanější televizí byla v úterý tradičně Nova. U staršího i mladšího publika dosáhl celodenní podíl hodnoty přibližně 29 %.

Prima Cool měla večer na ČT Sport minimální odstup

Hokejová Tipsport extraliga má před sebou sedmý zápas svého finále mezi Vervou Litvínov a Oceláři Třinec a na sledovanosti sportovního kanálu České televize je zájem o tuto soutěž znát. Včerejší šesté utkání mezi těmito celky si nenechalo ujít 322 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 9,63 %. U mladšího publika byl zájem o Tipsport extraligu ještě vyšší – share 13,26 %. Fotbalová Liga mistrů sice neskončila pro Prima Cool neúspěchem, diváky ale lákala méně. Debakl Porta proti Bayernu Mnichov s výsledkem 1:6 měl sledovanější druhý poločas – 283 tisíc diváků (share 9,87 %; 11,81 % v 15-54). ČT Sport získala nad Primou Cool u staršího i mladšího publika večer náskok přibližně půl procentního bodu.

PONDĚLNÍ DATA: Panoptikum kleslo pod 800 tisíc diváků, Prima byla sledovanější než Jednička

Nejsledovanější televizí byla v úterý tradičně Nova. U staršího i mladšího publika dosáhl celodenní podíl hodnoty přibližně 29 %, v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se stanice v obou diváckých kategoriích bez problémů přehoupla přes 30 %. Nejsledovanějším pořadem byly s 1,6 milionu diváků Televizní noviny, Ordinaci v růžové zahradě 2 si nenechalo ujít přes půl druhého milionu diváků. Nad milionem skončily i Sportovní noviny a seriál Ulice. Pozici trhové dvojky obsadila Jednička s podílem okolo 13 % přes den i večer, televizní trojkou byla Prima. Její podíl se pohyboval u staršího publika okolo 12 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+