Více

Finále SuperStar přiblížilo Novu u mladšího publika večer k třicetiprocen­tnímu podílu

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Vysokou sledovanost měl přímý přenos biatlonu vysílaný v době od 13:25 do 14:13. Ujít si ho nenechalo 505 tisíc diváků.

Finále SuperStar pod 900 tisíci diváky

Pěvecká show SuperStar už sice nedosahuje takových úspěchů jako před lety, přesto její včerejší finále zajistilo televizi Nova bezpečné vítězství v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, v obou diváckých skupinách. Poslední živý přenos, z něhož jako vítězka vzešla Emma Drobná, si nenechalo ujít 884 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 26,97 %. Přímý přenos trval více než tři hodiny – běžel od 20:27 do 23:46. U mladšího publika dosáhl share 30,81 %. K třicetiprocentnímu podílu se blížila Nova i v celém prime time.

SOBOTNÍ DATA: StarDance jasným vítězem sobotního večera, u mladých diváků ji dohnala Nejkrásnější hádanka

Nejsledovanějším pořadem nedělního večera byl co do počtu diváků oblíbený český seriál Četnické humoresky. Na Jedničce si ho nenechalo ujít téměř 1,2 milionu diváků (share 27,52 %; 21,7 % v 15–54). Sledovanější už byly s necelým půldruhým milionem diváků pouze Televizní noviny na Nově. Nad milion se dostala i hlavní sportovní relace komerční jedničky. Nova si udržela pozici lídra trhu jak přes den, tak i v prime time, v neděli ji od Jedničky v kategorii 15+ ale dělilo necelého půldruhého procentního bodu. Vinaře II si na Primě pustilo necelých 700 tisíc diváků (share 15,89 %; 17,91 % v 15–54). Televize byla trojkou trhu.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+