Více

Film+ redesignoval svůj web, diváci na něm můžou hodnotit jednotlivé filmy

UVNITŘ GALERIE – Na nové podobě internetových stránek se stejně jako na aktuálním vizuálu stanice podílelo grafické studio Oficina

Novou podobu webu a možnost hodnocení filmů, jakou už léta nabízí například známý filmový portál ČSFD.cz, představil placený kabelový a satelitní kanál Film+. “Na oficiálních stránkách filmového kanálu Film+ mohou nyní diváci sdílet se svými přáteli informace o programové nabídce prostřednictvím dostupných komunikačních nástrojů, tedy pomocí svého facebook profilu, účtu na google+ nebo tweetu. Novinkou je též hodnocení filmů na těchto webových stránkách,” sdělila Erika Luzsicza, šéfka společnosti IKO Cable, která Film+ v Česku a na Slovensku provozuje.

K TÉMATU: Podívejte se na nový vizuál a logo tematického kanálu Film+ přímo ve vysílání

Na webu www.filmplus.cz se nově objevují i upoutávky na filmy, které ve svém vysílání nabídne Film+. “Další funkcionalitou a službou, jsou informace o dabingovém obsazení filmů. Stačí jen vybrat film z programové nabídky a pod symbolem reproduktoru se objeví celé menu s informacemi o obsazení hlavních rolích, studiu, které dabing vyrobilo a v jakém roce byl vytvořen a samozřejmě také informace o režisérovi českého znění,” popsala Luzsicza. Inovace webu stanice Film+ přichází krátce poté, co prošla redesignem obdobně zaměřená Nova Cinema, která spustila nový web Cinema.cz, kde lze rovněž hodnotit filmy.

ČTĚTE TAKÉ: Film+ věnuje červnové čtvrtky evropskému filmu. Konkuruje Film Europe Channelu

„Novým grafickým stylem, formátem, novými dramaturgickými bloky a internetovými stránkami se filmový kanál Film+ prezentuje svým divákům již od počátku dubna tohoto roku. Tyto změny jsou počátkem dlouhodobé a nadále se rozvíjející marketingové a komunikační strategie Film+,“ slibuje šéfka IKO Cable. Stanice je díky agentuře Atmedia, která ji zastupuje při prodeji reklamních časů, měřena peoplemetry a dosahuje zajímavých čísel.

„Zajímavé výsledky sledovanosti dosáhl Film+ například v pátek 5. července, kdy jeho podíl sledovanosti několikrát přesáhl hranici dvou procent, přitom v průměru za celý den se podíl sledovanosti vyšplhal na 1,3 procenta v cílové skupině muži 18–49 let s kabelovým připojením. Týdenní průměr podílu sledovanosti za poslední dva týdny se udržuje na 0,6 procenta,“ uvedla Luzsicza.

11 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 10. 7. 2013 17:14

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+