Hlavní navigace

Farma v úterý podlehla VIP Prostřenu, Nova si ale udržela prvenství nad Primou

15. 8. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKA Úterní VIP Prostřeno! mělo jako jediný nezpravodajský pořad na českých televizích ve středu přes milion diváků

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem úterního večera bylo VIP Prostřeno! na Primě family. Zároveň bylo jediným pořadem, který po 20. hodině pokořil hranici jednoho milionu diváků, když jej v průměru vidělo 1,021 milionu dospělých diváků. Pro Primu family to znamenalo podíl 31,26 procenta. Konkurenční reality show Farma na Nově od 20:20 sledovalo 883 tisíc dospělých diváků, což představovalo 26,44 procenta publika. Data Asociace televizních organizací (ATO) zveřejnil server MediaGuru.cz.

K TÉMATU: První den po olympiádě: stoupala Nova, Prima family i ČT 1, večer vyhrála Farma

Nova si i přes prohru po 20. hodině (u diváků od 15 do 54 let ale vyhrála) udržela prvenství jak v celodenním, tak večerním podílu na dospělém publiku. Po celý den ji sledovalo v průměru 24,53 procenta diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televize. Druhá Prima family zaujala 21,46 procenta dospělého publika. Během prime time od 19 do 23 hodin dosáhla Nova podílu 28,28 procenta, Prima family 22,86 procenta. Pro srovnání: v pořadí třetí televize, program ČT 1, dosáhla celodenního podílu 17,17 procenta a ve večerních časech 18,16 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: Nova se minulý týden odrazila ode dna. Neohrožovala ji Prima, ale sportovní ČT 4

První program České televize v úterý bodoval dokumentem Neobyčejné životy: Zlata Adamovská, který od 21:00 hod. Sledovalo v průměru 720 tisíc dospělých diváků s nadprůměrným podílem 22,20 procenta. Nadprůměrný počet diváků měla i první část dvoudílného amerického dokumentu Dozorkyní ve Státech, který od 20 hodin na programu ČT 2 vidělo v průměru 211 tisíc dospělých diváků s podílem 6,66 procenta.

BRAND24

Po desáté hodině večer se dařilo Nově Cinema s filmem Rudá voda. V průměru jej sledovalo 184 tisíc dospělých diváků, což představovalo vysoký podíl 11,68 procenta. Nedařilo se televizi Barrandov, která klesla v celodenních číslech i v prime time až na hodnoty těsně nad tři procenta a porážel ji i zpravodajský kanál ČT 24 a v celodenních číslech také Prima Cool.

Celodenní podíly televizí za úterý 14. srpna 2012 (%)
Cílová skupina ČT 1 ČT 2 ČT 4 ČT 24 Nova Nova Cinema Prima family Prima Cool Prima love TV Barrandov Atmedia ostatní TV
D15+ 17,17 3,38 1,61 5,42 24,53 4,94 21,46 3,81 2,57 3,24 2,36 9,50
D15–54 11,80 3,45 1,94 3,28 29,00 6,02 17,64 6,46 3,15 3,59 3,32 10,30

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).