Lenka Maureryová přichází do Lagardère Active ČR z vydavatelství Mediaforce, kde pracovala jako Managing Director. Zodpovědná bude za veškeré aktivity značky Evropa 2, včetně tvorby multimediální strategie, finančního a personálního řízení.
V oblasti médií se pohybuje více než 15 let a začínala v hudebním časopise Ultramix, přičemž před deseti lety pracovala v marketingovém oddělení Lagardère Active ČR. Pracovní zkušenosti sbírala ale také například jako Brand Manager deníku Metro a v obchodním zastupitelství Media Club měla na starosti klíčové zákazníky.
ČTĚTE TAKÉ: V denní poslechovosti si z celoplošných stanic polepšila Evropa 2 a ČRo Plus
Lagardère prodalo polovinu Rádia Zet skupině Media Bohemia
Lagardère Active má novou tiskovou mluvčí
Velmi si vážím této příležitosti, protože pro mě už řadu let představuje značka Evropy 2 srdeční záležitost. V minulosti jsem již v Lagardère Active ČR pracovala a vždycky jsem si říkala, že se jednou na Evropu 2 vrátím. Je to pro mě obrovská šance a hlavně čest a věřím, že se mi společně se skvělým týmem, který na Evropě 2 je, podaří dosáhnout očekávaných výsledků,
říká Lenka Maureryová.
Mediální skupina Lagardère Active ČR patřící do nadnárodní sítě Lagardère Group je jedním z nejvýznamnějších hráčů na českém rozhlasovém trhu. Provozuje pět českých rozhlasových stanic, jednu slovenskou a také mediální zastupitelství.