Více

Eurovize zvedla ve čtvrtek díky české účasti zájem o ČT art, oslovila hlavně mladé

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanější televizí byla ve čtvrtek tradičně Nova. Nad hranici jednoho milionu diváků se dostaly hned čtyři její pořady.

ČT art pomohla česká účast v semifinále Eurovize

Česká účast na pěvecké soutěži Eurovision Song Contest 2015, konkrétně na jejím druhém semifinále, zvedla ve čtvrtek večer zájem o stanici ČT art. Ta vystoupla v době od 21 do 23 hodin na neobvyklých 114 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 3,62 %. O něco větší zájem o pěveckou soutěž byl mezi mladšími diváky, kde byl její share necelých 4,5 %. Soutěž bohužel opět ukázala, že v ní nejde ani tak o zpěv, jako především o show, a tak přesto, že Marta JandováVáclavem Noidem Bártou předvedli po pěvecké stránce jeden z nejlepších výkonů, do sobotního finále Eurovize se vůbec neprobojovali.

STŘEDEČNÍ DATA: Prima i ve středu dvojkou trhu, Show Jana Krause ve svém čase porazila Novu

CIF16

Pozice televizní jedničky patřila ve čtvrtek tradičně Nově. Ta obsadila se svými pořady prvních pět pozic v TOP 10 nejúspěšnějších formátů dne. Čtyři pořady figurovaly nad hranicí jednoho milionu diváků. Šlo konkrétně o Televizní noviny, Ordinaci v růžové zahradě 2, Sportovní noviny a seriál Ulice. Nova dominovala zejména v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kde se pohybovala v obou diváckých skupinách okolo 34 %. Trhovou dvojkou byla ve čtvrtek Prima následovaná Jedničkou, večer si televize své pozice prohodily. Nejsledovanějším pořadem komerční dvojky bylo Prostřeno!, na ČT 1 Události.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+