Více

Erik Dvořák z Mladé fronty: Úrovni našich videí prospívá i dědictví po TV Metropol

Ředitel divize Online vydavatelství Mladá fronta popisuje aktuální internetové aktivity společnosti, představuje plány na využití videoobsahu a webových projektů, jako je Euro TV nebo VideaČesky.cz.

Portfolio vydavatelství Mladá fronta se výrazně ztenčilo po letošním prodeji většiny titulů společnosti Czech News Center. Modřanské Mladé frontě tak kromě knižního vydavatelství zůstal hlavně týdeník Euro a měsíčník Profit, silná divize zdravotnických titulů a vybrané weby.

Co zůstalo v portfoliu Mladé fronty a co se přesunulo do holešovického sídla CNC? Zhruba dvě třetiny našeho online portfolia jsme prodali CNC, zůstalo nám Euro, které je sice po oddělení E15 dosti malé, ale v současné době se nám daří dostat se na podobnou úroveň návštěvnosti, jakou vykazuje E15. Aktuálně máme 614 000 RU měsíčně, což je jen o něco méně než E15. Z ekonomických titulů provozujeme ještě web Finance.cz, který jsme převzali koncem minulého roku, rekapituluje změny ředitel online divize vydavatelství Mladá fronta Erik Dvořák.

Z pohledu návštěvnosti je ale největší seriálový web Edna.cz. Pak provozujeme ještě server VideaČesky.cz. Jak název napovídá, všechna videa jsou lokalizována do češtiny. Po celém světě spolupracujeme s lidmi, kteří sledují tamní scénu tvůrců online videí. Naši spolupracovníci pro nás vyhledávají zajímavá videa, která třeba ani nejsou až tak známá a nemusí být ani na YouTube.com. Jde nám primárně o zajímavý obsah, který pak naši spolupracovníci přeloží a k jednotlivým videím připraví české titulky, vysvětluje Dvořák.

Aktuálním projektem je pak Euro TV, která vznikla letos v dubnu. Je to součást webu Euro.cz a počet videí by měl postupně narůstat. Zatím se soustředíme na oslovování zajímavých hostů. Jejich vystoupení a vše potřebné se natáčí v modřanské budově Mladé fronty, popisuje Dvořák. Na webu vycházejí tři videa týdně, jejichž průměrná sledovanost se pohybuje kolem čtyř tisíc uživatelů.

 

Pokračování rozhovoru čtěte v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+