Více

Duel CSKA Moskva s Plzní vidělo 309 tisíc diváků, Četnické humoresky pod milionem

UVNITŘ TABULKY Dařilo se i Lize mistrů na Primě Cool, kde si duel Manchesteru City s Bayernem Mnichov pustilo 316 tisíc diváků. Podíl na publiku byl 11,44 %.

Včerejší fotbalový duel Ligy mistrů, v němž se snažila Plzeň uhrát proti CSKA Moskva první bod v této prestižní evropské soutěži, sledovalo 309 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 10,66 %, share ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 12,81 %. Celodenní podíl ČT Sport byl 3,81 %. Ještě úspěšnější byl 2. poločas Ligy mistrů mezi Manchesterem City a Bayernem Mnichov – 316 tisíc diváků znamenalo pro Primu Cool podíl 11,44 %, podíl u diváků od 15 do 54 let byl 11,75 %. Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem v prime timu byly Četnické humoresky, které si nenechalo ujít 985 tisíc diváků (share 24,82 %), podíl u diváků od 15 do 54 let byl 25,74 %. Jednička získala celodenní podíl 14,8 %, v prime timu 18,15 %.

MINULÝ TÝDEN: Gympl a Cesty domů u diváků starších 15 let opět vyrovnané, ČT 1 pod milionem

Podobnou sledovanost měly opět seriály Gympl s (r)učením omezeným a Cesty domů. Platilo to ale opět pouze pro diváky starší 15 let. Zatímco Gympl na Nově si pustilo 833 tisíc diváků (share 20,81 %), Cesty domů vidělo 807 tisíc diváků (share 20,56 %). Ve skupině diváků od 15 do 54 let byl už ale rozdíl mnohem větší. Zatímco Gympl měl podíl 25,49 %, Cesty domů 13,46 %. Na sitcom Comeback se na Nově podívalo 696 tisíc diváků (share 21,8 %), podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let byl 30,35 %, show QI – na vše máme odpověď si nenechalo ujít 334 tisíc diváků (share 11,54 %). Nejsledovanější televizí byla ve středu Nova, následovaná Primou a Jedničkou.

ÚTERNÍ DATA: Dokumentu Šmejdi se proti Ordinaci dařilo: téměř 1,2 milionu diváků

TV Barrandov prohodila ve středečním prime timu pořady a Vtip za stovku nahradila Videostopem. Mystery formát Věřte, nevěřte si pustilo 122 tisíc diváků (share 3,05 %). Přesun na dřívější čas mu tedy viditelně ubral diváky. Nově nasazený Barrandovský videostop oslovil 139 tisíc diváků (share 4,22 %). V celodenním podílu získala televize hodnotu 3,57 %, v prime timu 3,08 %. Na Dvojce se nejvíc dařilo dokumentu o Indii – 206 tisíc diváků (share 5,19 %), na ČT 24 zpravodajské relaci Události – 170 tisíc diváků (share 4,87 %). Fanda, Smíchov, Telka, Prima Zoom, ČT :D a ČT art byly pod sto tisíci diváky.

Na Nově Cinema byl nejsledovanějším pořadem snímek Princ a já: Sloní dobrodružství – 112 tisíc diváků (share 2,87 %), podíl u diváků ve věku od 15 do 54 let byl 2,89 %. Středeční sledovanost VyVolených na Primě love se dotáhla na 144 tisíc diváků (share 4,57 %), podíl u diváků ve věku od 15 do 54 let byl 6,71 %.

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 2. října 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 14,80 18,15 12,54 17,12
ČT 2 3,53 3,46 3,51 2,71
ČT Sport 3,81 3,64 4,57 4,46
ČT 24 5,22 3,81 3,56 2,35
ČT :D 0,82 0,37 1,50 0,71
ČT art 0,06 0,10 0,08 0,16
Nova 25,31 26,95 27,68 29,58
Nova Cinema 2,84 2,80 3,34 3,05
Fanda 1,14 1,39 1,29 1,29
Smíchov 1,46 1,33 2,22 2,20
Telka 1,10 1,16 1,05 0,96
Prima 15,86 16,15 10,69 11,40
Prima Cool 4,12 5,30 5,76 6,52
Prima love 2,10 2,48 3,09 3,84
Prima Zoom 1,84 1,30 1,82 1,14
TV Barrandov 3,57 3,08 3,62 3,14
Atmedia 3,70 2,40 3,89 2,20
ostatní TV 8,71 6,13 9,80 7,17
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 2. října 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 28,24 29,53 25,76 22,90
Nova Group 31,85 29,53 25,76 22,90
Prima Group 23,92 25,23 21,36 27,51

Zdroj: ATO-Mediaresearch

3 názory Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 3. 10. 2013 11:57

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+