Více

Duben se nejlépe vydařil Nově, potvrdil se meziroční trend poklesu plnoformátových televizí

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ DUBNA – Propadaly se hlavní kanály Novy, Primy, České televize i TV Barrandov. Významný nárůst zaznamenaly „ostatní“ neměřené televizní stanice.

Meziměsíční vývoj (vs. březen 2015)

Cílová skupina 15+

Duben přál skupině Nova. Hned dva její programy zaznamenaly největší nárůst v průměrném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let oproti březnu. Nejvíce si polepšila Nova Cinema, jejíž podíl vzrostl o 0,47 procentního bodu na 4,76 procenta. Následoval hlavní kanál Novy s nárůstem o 0,43 procentního bodu na hodnotu 24,73 procenta. Ovšem nejvýznamněji stoupal „koláč“ sledovanosti „ostatním“ neměřeným stanicím, které si polepšily o 0,72 procentního bodu na hodnotu 8,34 procenta. Opačný trend vykázal sportovní kanál České televize, který oproti březnu klesl o 1,03 procentního bodu na hodnotu 3,87 procenta. Významně si pohoršil i hlavní kanál Primy, jehož podíl spadl o 0,71 procentního bodu na 12,89 procenta.

MINULÝ MĚSÍC: Březen potvrdil trend stárnutí publika ČT i Novy, naopak Prima omlazuje

widgety

Ze tří velkých televizních skupin v dubnu zaznamenala meziměsíční růst v souhrnném celodenním podílu na dospělém publiku starším 15 let pouze skupina Nova. Ve srovnání s březnem si polepšila o 1,05 procentního bodu na hodnotu 33,98 procenta. Z pěti volně šířených kanálů Novy si pohoršil pouze Smíchov, ostatní čtyři stoupaly. Česká televize zaznamenala poměrně silný pokles o 1,15 procentního bodu na hodnotu 29,06 procenta. V jejím případě čtyři z šesti programů klesly, nepatrné nárůsty zaznamenaly pouze ČT 2 a ČT art. Rovněž skupina Prima si meziměsíčně pohoršila, a to o 0,87 procentního bodu na podíl 20,39 procenta. Tři ze čtyř programů Primy přitom klesaly a jeden stagnoval (Prima Zoom).

Meziměsíční vývoj, TOP 10 pořadů dubna 2015 a srovnávací tabulky a grafy najdete v placené sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+