Více

Druhořadé mistrovství – druhořadé reklamy. Šetří se zadavatelé na další sportovní akce?

Letošní hokejové mistrovství světa to má těžké. Někomu vadí, že se únavně opakuje každý rok, jinému, že ho pořádá Rusko (se kterým jsme v podstatě ve válce), a všichni litují neúčasti Jardy Jágra.

Navíc nás na přelomu léta a podzimu čeká po dvanácti letech Světový pohár v kanadském Torontu a tam to bude opravdu hvězdné. Zkrátka, mistrovství světa je letos ve stínu. To však nemůže nikomu zkazit radost z toho, jak luxusně jsme v pátek vyklepli Rusáky (jen na Hradě možná sestavují omluvný dopis).

Společně s vrcholnou sportovní akcí se většinou vytáhnou i reklamní agentury a jejich klienti, kteří sází jedno eso za druhým. Loni, když jsme MS pořádali u nás (a navíc s Jardou v týmu), čelili diváci jedné originalitě za druhou (míněno vážně i ironicky).

A letos? Sponzoři se rozdělili na dvě skupiny. První jednoduše recykluje. Ta druhá prostě své sdělení napsala na obrazovku. Grafická úroveň odpovídá zdatnějším jedincům na druhém stupni základní školy. Kreativa nula, nápady pěkně zastrčené v šuplících, což v podstatě odpovídá hodnotě mistrovství.

Ještě nás letos čeká fotbalové Euro a brazilská olympiáda. Třeba ty pravé bomby chystají sponzoři na tyto akce. S jistotou však můžu říct, že to špičkové (z hokeje i reklamy) uvidíme od druhé půlky září v rámci Světového poháru.

33 názorů Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 12. 5. 2016 16:07

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+