Hlavní navigace

Druhá řada Farmáře na Primě family má lepší nástup než loňská první

13. 3. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
13. 3. 2012

Reality show Farmář hledá ženu na Primě family letos startuje o poznání lépe než první řada tohoto pořadu loni na jaře. Zatímco loňský úvodní díl (nikoli pilotní část s vizitkami farmářů) vidělo v průměru 689 tisíc dospělých diváků při 21,20-procentním podílu na publiku, letos to bylo 765 tisíc diváků při podílu 22,81 procenta. Druhý letošní díl Farmáře včera na Primě family vidělo průměrně 827 tisíc dospělých diváků při podílu 24,10 procenta, loni to bylo 661 tisíc diváků s podílem 20,05 procenta.

POROVNEJTE: Sledovanost jednotlivých dílů první řady Farmář hledá ženu z jara 2011

Výborný start druhé série potvrzuje, že se po úspěchu první řady diváci těšili na pokračování pořadu a na osudy další pětice farmářů, kteří se snaží najít svou vyvolenou, řekl serveru DigiZone.cz PR koordinátor Primy family Václav Mazánek. Prima přitom oproti loňsku neměnila vysílací den ani čas, Farmáře nabízí v pondělí od 21:20 hod. a posunula kvůli němu i začátek premiérových dílů improvizační show Partička. Netradiční spojení těchto dvou pořadů se ale Primě family osvědčilo, v době jejich vysílání byla nejsledovanější televizí v Česku. Včerejší díl Farmáře byl navíc sledovanější než všechny epizody první řady této reality show.

K TÉMATU: Farmář hledá ženu na Primě loni finišoval se 720 tisíci diváky a podílem 20%

UX DAy - tip 2

Partička pak včera v CS 15–40 dosáhla sharu 40,12 procenta, což je v této cílové skupině nejvyšší podíl od samotného začátku vysílání Partičky, a to i přes současný pozdější čas vysílání. V cílové skupině 15+ vystoupal share Partičky až na celkových 28,88 procenta, což je také nejvyšší share pořadu od začátku jeho vysílání. V absolutních číslech si tak včera nenechalo ujít Ondřeje Sokola bez kalhot celkem 562 tisíc diváků, sdělil Mazánek.

Úspěšný prime time přispěl Primě family k nadprůměrnému podílu na publiku za celé pondělí. U dospělých diváků starších 15 let zaujala 21,96 procenta a na vítěznou Novu zaostávala jen o celé tři procentní body. U mladšího publika od 15 do 54 let byl ale rozdíl výraznější: Prima family vykázala celodenní podíl 18,52 procenta, Nova 27,21 procenta. Nově pomohl zejména seriál Kriminálka Anděl, který s 1,135 milionu diváků porazil tradiční šlágr Primy family Cesty domů, jež přilákaly v průměru 966 tisíc diváků.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).