Více

Dovolená v Protektorátu na ČT 1 zahájila s 518 tisíci diváky, lepší byla Nova i Prima

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Oproti předchozím sobotám si ale ČT 1 polepšila, byť ji porazila primácká soutěž Máme rádi Česko i film Red 2 na Nově.

Novácké Nejlíp vaří moje máma! odstartovalo průměrně

Unikátní historická reality show Dovolená v Protektorátu oslovila napoprvé v sobotu večer od 20:00 na Jedničce 518 tisíc dospělých diváků a 15,51 procenta publika. I když to je lepší výsledek než o uplynulých sobotách, ČT 1 po osmé hodině večer skončila až za Novou a Primou. Vítězem večera se stala Nova, která přilákala na film Red 2 od 20:20 v průměru 712 tisíc dospělých diváků a 21,87 procenta publika (29,75 procenta ve věku 15 až 54 let). Zábavná soutěž Máme rádi Česko zaujala od čtvrt na devět na Primě 580 tisíc dospělých a 17,16 procenta publika. V mladší divácké kategorii 15 až 54 let ale prohrála s reality show na ČT 1, když soutěž na Primě vidělo 13,68 procenta publika a Dovolenou v Protektorátu na Jedničce 15,69 procenta.

PÁTEČNÍ DATA: Všechnopárty jediná v pátek nad milionem diváků, pohádky na Nově a ČT 1 uhrály plichtu

CIF16

Jediným pořadem, který se v sobotu dostal nad hranici milionu dospělých diváků, byly Televizní noviny na Nově. Od půl osmé je vidělo v průměru 1,198 milionu dospělých a 39,09 procenta publika (34,68 procenta ve věku 15 až 54 let). Podvečerní novinku kuchařského formátu Nejlíp vaří moje máma! si na Nově od půl sedmé večer nenechalo ujít 373 tisíc dospělých diváků a 15,02 procenta publika (15,20 procenta ve věku 15 až 54 let). Skupině Nova se dařilo spíše s filmovým kanálem Nova Cinema. Hlavní večerní film, historické drama Troja, vidělo od osmé večer 276 tisíc dospělých diváků a 8,98 procenta publika (11,35 procenta ve věku 15 až 54 let), reprízu pohádky Jak se budí princezny z pátečního večera (kdy ji uvedla „velká“ Nova) vidělo od 16:40 dokonce 246 tisíc dospělých a 13,97 procenta publika (20,70 procenta ve věku 15 až 54 let).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+