Více

Dotykový monitor iiyama Prolite nejen pro reklamní displeje

Multidotykový monitor nabídne rozlišení Full HD, speciální úpravu proti odleskům a mimo jiné také tříletou záruku.

Japonská společnost iiyama uvádí na český a slovenský trh Prolite TF4637MSC-B2AG (68 000 Kč) určený pro interaktivní prezentace a mj. také pro oblast Digital Signage (reklamní displeje). Má úhlopříčku 117 cm, rozlišení 1920 × 1080 bodů a používá LCD panel AMVA3 LED, AG84 Coated Glass s odezvou 6,5 ms, jasem 420 cd/m2, kontrastem 4000:1 a pohledovými úhly 178°.

ČTĚTE TAKÉ: Panasonic rozšířil portfolio reklamních displejů

Iiyama uvedla trojici zobrazovačů typu „digital signage“. Zvládají provoz 24/7

Samsung Tizen i v reklamních zobrazovačích

K dispozici je 12 dotykových bodů, přičemž sklo jde od okraje k okraji, povrch Anti Glare má zabraňovat nežádoucím odleskům a také zajistit, aby obrazovka zůstala déle čistá, bez mastnot a prachu.

Zabudována je dvojice reproduktorů, zesilovač o výkonu 2× 7 wattů a také rozhraní VGA, DVI-D, HDMI.

iiyama Prolite TF4637MSC-B2AG může fungovat i jako reklamní displej.
Autor: iiyama

iiyama Prolite TF4637MSC-B2AG může fungovat i jako reklamní displej.

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+