Hlavní navigace

Doktoři z Počátků oslovili tolik diváků jako Cesty domů a Policajti z centra dohromady

2. 10. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Silný cestovatelský večer katapultoval ČT 2 na pozici čtyřky na trhu. Smíchov u mladých večer porazil Primu Cool.

ČT 2 díky cestopisům čtyřkou na trhu

Víc než milionové publikum si ve středu udržel seriál Doktoři z Počátků na televizi Nova. Stal se tak nejsledovanějším televizním pořadem po 20. hodině napříč všemi televizními stanicemi na českém trhu. V absolutních číslech oslovil stejný počet diváků jako konkurenční seriály Primy a České vysílané ve stejnou dobu dohromady. Doktory vidělo 1,072 milionu dospělých diváků a 27,04 procenta publika, Cesty domů na Primě 653 tisíc dospělých při podílu 16,39 procenta a Policajty z centra na Jedničce 468 tisíc dospělých s podílem 11,74 procenta. Podobné pořadí si seriály udržely i v divácké kategorii 15 až 54 let: Doktoři v ní dosáhli podílu 26,48 procenta, Cesty domů 10,65 procenta a Policajti z centra 11,21 procenta.

ÚTERNÍ DATA: Ordinace stále pod podílem 40 %, ale na trojnásobku Vyprávěj i Svateb v Benátkách

Na ČT 1 byl tradičně úspěšnější dokumentární cyklus Paterčata, který si od deváté večer nenechalo ujít 482 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 14,85 procentům publika. Středeční večer byl hodně úspěšný pro ČT 2. Cestopisný dokument Jižní Afrika, země nevšedních kontrastů, si od osmé večer nenechalo ujít 290 tisíc dospělých diváků a 7,30 procenta publika. Následný cyklus Na cestě oslovil dokonce 353 tisíc dospělých diváků při podílu na publiku 8,98 procenta. Nový cestovatelský pořad Bedekr zaujal od půl desáté 254 tisíc dospělých diváků a 7,46 procenta publika. Dvojka tak v prime time dosáhla průměrného podílu 5,42 procenta na publiku starším 15 let a stala se čtyřkou na trhu.

Kanály – průměrné podíly (1. 10. 2014)
Graf podílu kanálů (1. 10. 2014)
Graf podílu skupin (1. 10. 2014)

Smíchov večer u mladých nad Coolem i Cinemou

Pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi ČT 2 potvrdila i v celodenních číslech, když za celou středu oslovila v průměru 5,18 procenta dospělého publika. V mladší kategorii 15 až 54 let ji ale předstihla Prima Cool a dotáhla Nova Cinema, v prime time se před ni dostala i Prima love a Smíchov. Tomu se poslední dobou u mladých diváků nesmírně daří, v úterním prime time dosáhl průměrného podílu 4,30 procenta na publiku od 15 do 54 let, což bylo více než u sesterské Novy Cinema, ale porazil i konkurenční Primu Cool. Smíchovu pomáhají především sitcomové stálice Přátelé a Dva a půl chlapa, které v kategorii 15 až 54 let dosahují víc než pětiprocentního podílu na trhu.

BRAND24

MINULÁ STŘEDA: Paterčata nadále sledovanější než Policajti z centra, vítězem středy Doktoři z Počátků

TV Barrandov v úterý bodovala osvědčenou zábavou, její hlavní večerní pořad Vtip za stovku! vidělo od 20:10 v průměru 216 tisíc dospělých diváků a 5,40 procenta publika. Fanda po osmé hodině večer těsně porazil Novu Cinemu seriálem Kriminálka New York, který si nenechalo ujít 167 tisíc dospělých diváků a 4,14 procenta publika (5,84 procenta ve věku 15 až 54 let), zatímco snímek Madisonské mosty na Nově Cinema vidělo jen 145 tisíc dospělých diváků a 4,08 procenta publika (4,85 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima love bodovala krimiseriálem Sběratelé kostí, jenž od 21:20 oslovil 165 tisíc dospělých diváků a 4,86 procenta publika (7,46 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (1. 10. 2014)
Top 5: ČT1 (1. 10. 2014)
Top 5: ČT2 (1. 10. 2014)
Top 5: ČT24 (1. 10. 2014)
Top 5: ČT sport (1. 10. 2014)
Top 5: ČT :D (1. 10. 2014)
Top 5: ČT art (1. 10. 2014)
Top 5: Nova (1. 10. 2014)
Top 5: Nova Cinema (1. 10. 2014)
Top 5: FANDA (1. 10. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (1. 10. 2014)
Top 5: TELKA (1. 10. 2014)
Top 5: Prima (1. 10. 2014)
Top 5: Prima COOL (1. 10. 2014)
Top 5: Prima love (1. 10. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (1. 10. 2014)
Top 5: TV Barrandov (1. 10. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).