Více

Doktora Martina porazili v pátek u mladšího publika Lovci pokladů Novy

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Jednička si zajistila pozici lídra trhu právě u dospělého publika ve večerních hodinách, kdy měl její podíl hodnotu 26,45 %.

Doktor Martin oslovil téměř 1,3 milionu diváků

Doktor Martin na ČT 1 našel v pátek u mladšího publika opět svého přemožitele. Tentokrát jím však nebyla česká premiéra na Primě, tu komerční dvojka nevysílala, ale akviziční snímek konkurenční Novy Lovci pokladů. V kategorii publika od 15 do 54 let film v hlavní roli s Nicolasem Cagem získal share téměř 30 %, zatímco úspěšný seriál s Miroslavem Donutilem se dostal na hodnotu 24,56 %. Oba pořady tak od sebe dělilo přibližně pět procentních bodů. Svatá čtveřice Primy nebyla vážnější konkurencí. Vidělo ji celkem přes 300 tisíc diváků.

ČTVRTEČNÍ DATA: Vzácná shoda: Ordinace i Televizní noviny měly totožný počet diváků

CIF16

Doktor Martin byl pochopitelně podle očekávání nejsledovanějším pořadem v kategorii 15+. Bez tří tisíc si ho nenechal ujít 1,3 milionu diváků (share 34,99 %). Dařilo se i Všechnopárty, kterou vidělo 943 tisíc diváků (share 29,05 %). Není proto nijak překvapivé, že Jednička České televize byla nejsledovanější televizí v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, s share 26,45 %. V ostatních kategoriích zvítězila Nova. I ta bodovala ve večerních hodinách, ovšem ve své kategorii 15-54, kde byl její podíl 31,62 %. Prima dosáhla celodenního podílu 13,26 %, večer pak 10,95 %.

placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+