Doktor Martin oslovil téměř 1,3 milionu diváků
Doktor Martin na ČT 1 našel v pátek u mladšího publika opět svého přemožitele. Tentokrát jím však nebyla česká premiéra na Primě, tu komerční dvojka nevysílala, ale akviziční snímek konkurenční Novy Lovci pokladů. V kategorii publika od 15 do 54 let film v hlavní roli s Nicolasem Cagem získal share téměř 30 %, zatímco úspěšný seriál s Miroslavem Donutilem se dostal na hodnotu 24,56 %. Oba pořady tak od sebe dělilo přibližně pět procentních bodů. Svatá čtveřice Primy nebyla vážnější konkurencí. Vidělo ji celkem přes 300 tisíc diváků.
ČTVRTEČNÍ DATA: Vzácná shoda: Ordinace i Televizní noviny měly totožný počet diváků
Doktor Martin byl pochopitelně podle očekávání nejsledovanějším pořadem v kategorii 15+. Bez tří tisíc si ho nenechal ujít 1,3 milionu diváků (share 34,99 %). Dařilo se i Všechnopárty, kterou vidělo 943 tisíc diváků (share 29,05 %). Není proto nijak překvapivé, že Jednička České televize byla nejsledovanější televizí v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, s share 26,45 %. V ostatních kategoriích zvítězila Nova. I ta bodovala ve večerních hodinách, ovšem ve své kategorii 15–54, kde byl její podíl 31,62 %. Prima dosáhla celodenního podílu 13,26 %, večer pak 10,95 %.
TV Barrandov v pátek nad šesti procenty
Mezi silné dny plnoformátové Televize Barrandov patří pátky a platilo to i včera. Tradičně nejsledovanějším pořadem, který těsně překročil hranici tří set tisíc diváků, byla Soudkyně Barbara. U dospělého publika dosáhla share 13,49 %, u mladšího 11,5 %. Primetimový romantický snímek Inga Lindström: Skok do štěstí si pustilo 227 tisíc diváků (share 6,74 %). 213 tisíc diváků (share 7,2 %) sledovalo hlavní publicistickou relaci Naše zprávy. TV Barrandov za celý den oslovila přes 6 % publika, večer se dostala na hodnotu 4,63 %.
MINULÝ TÝDEN: Doktor Martin našel přemožitele, u mladých v pátek zvítězil Hodinový manžel na Primě
Plnoformátová TV Barrandov byla sledovanější než Dvojka České televize. Ta se mohla pochlubit celodenním share 4 %, v prime time oslovila o jeden procentní bod publika méně. Nejsledovanější pořad stanice skončil pod dvousettisícovou hranicí. Dokument Afrika vidělo 188 tisíc diváků (share 5,08 %). Souboj o mladší publikum mezi Novou Cinema a Primou Cool vyzněl tentokrát lépe pro první zmíněnou stanici. Ta oslovila skupinu diváků od 15 do 54 let zejména večer, kdy se dostala na sedmiprocentní share.