Více

Doktor Martin napodruhé klesl o 160 tisíc diváků, opět jich měl ale víc než zprávy na Nově

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – 13. komnata významně přispěla k poklesu sledovanosti Všechnopárty, která před létem bývala nejsledovanějším pátečním pořadem.

Nova za celý prime time porazila ČT 1

Pozice nejsledovanějšího původního českého televizního seriálu vydržela českotelevizní novince Doktor Martin pouhý týden. Třetí díl série (minulý týden ČT 1 vysílala hned dva díly po sobě) si oproti úvodnímu pohoršil o víc než 160 tisíc dospělých diváků a klesl pod výkon Ordinace v růžové zahradě 2. Přesto se stal s přehledem nejsledovanějším pátečním pořadem napříč televizními stanicemi a v počtu diváků opět porazil i Televizní noviny na Nově. Seriál s Miroslavem Donutilem v hlavní roli vidělo od osmé večer v průměru 1,299 milionu dospělých diváků a 39,39 procenta publika (30,38 procenta ve věku 15 až 54 let). Pro srovnání: Televizní noviny na Nově zaujaly od půl osmé 1,258 milionu dospělých a 42,46 procenta publika (40,33 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace se stále drží pod 1,4 milionu diváků, v podílu na mladém publiku ji dohnalo Ano, šéfe!

Doktor Martin ale tentokrát nepomohl ČT 1 k pozici lídra na trhu z hlediska celodenního podílu na dospělém publiku ani v prime time. Může za to především špatný výkon dokumentárního cyklu 13. komnata, který se negativně podepsal i na sledovanosti talk show Všechnopárty. Jestliže Doktor Martin vysoce překročil hranici milionu dospělých diváků, následná 13. komnata od deváté večer zaujala jen 506 tisíc dospělých diváků a 15,81 procenta publika (a pouze 7,42 procenta ve věku 15 až 54 let). Kvůli tomu měla Všechnopárty špatnou startovací pozici a od půl desáté oslovila jen 708 tisíc dospělých a 23,34 procenta publika (12,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička se díky tomuto výkyvu dostala v prime time na průměrný podíl 24,39 procenta a zaostala o jeden procentní bod za Novou (25,45 procenta).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+