Více

Doktor Martin měl v pátek večer víc diváků než Nova s Primou dohromady

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Výkon filmů, které Nova s Primou nasadily přímo proti nejsledovanějšímu seriálu České televize, byl vyrovnaný.

ČT 1 jasným lídrem trhu v prime time

Víc diváků než Nova s Primou dohromady oslovil v pátek večer od 20 hodin seriál Doktor Martin na ČT 1. V průměru jej vidělo 1,285 milionu dospělých diváků a 35,09 procenta publika, v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let oslovil 27,46 procenta z těch, co trávili čas u televizních obrazovek. Akviziční filmy, které proti seriálu postavily Nova s Primou, dosáhly s bídou na hranici půl milionu dospělých diváků. Jejich výkon byl přitom vzácně vyrovnaný. V širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let těsně zvítězila Nova s rodinným snímkem Můj přítel delfín, který od 20:20 vidělo 505 tisíc dospělých diváků a 14,78 procenta publika (19,59 procenta ve věku 15 až 54 let). Bondovku Skyfall na Primě zhlédlo od čtvrt na devět 465 tisíc dospělých a 14,88 procenta publika (20,99 procenta ve věku 15 až 54 let).

ČTVRTEČNÍ DATA: Ordinace potvrdila svou formu, opět se blížila k půldruhému milionu diváků

widgety

ČT 1 nebodovala pouze Doktorem Martinem, kterého v pátek porazily pouze Televizní noviny na Nově, ale také talk show Všechnopárty a dokumentem z cyklu 13. komnata. Pořad Karla Šípa vidělo od půl desáté 919 tisíc dospělých diváků a 27,81 procenta publika, které však bylo především starší. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let Všechnopárty dosáhla výrazně nižšího podílu 14,00 procenta. Obdobně na tom byla 13. komnata, která od deváté večer navazovala na Doktora Martina. V průměru ji vidělo 812 tisíc dospělých diváků a 22,83 procenta publika (11,59 procenta ve věku 15 až 54 let). Jednička se v prime time stala jasným lídrem trhu, u dospělého publika nad 15 let dosáhla podílu 26,01 procenta (Nova 21,77 procenta, Prima 14,71 procenta). U mladšího publika od 15 do 54 let ale Jednička byla s podílem 16,68 procenta až trojkou trhu (po Nově s 24,56 procenty a Primou s 18,06 procenty).

V placené sekci DigiZone.cz najdete tabulky celodenních a večerních podílů v cílových skupinách D15+ a D15-54 a přehledy TOP 5 pořadů za jednotlivé programy České televize, Novy, Primy a TV Barrandov.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

50 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+