Mám asi kliku, zatím za 3 roky žádný problém. Služba byla perfektní s novým STB a starými balíčky, kdy jsem si platil jen to co opravdu chci.
Největší faul byl při nuceném přechodu na nové rozdělení programů, kdy mi slibovali že je to sice dražší ale zase tam je víc programů o které nestojím, prostě samé výhody.
Teď seberou z nabídky i HBO!
Bohužel nemám jinou možnost příjmu, ani alternativní nabídku.
Mám taky O2 ale já jsem ten sportovní fotbalový fanda který jsou nahoře hned K.O. eliminovaní že je nám 6 nebo co. Taky se obracím na O2gurů a vždycky mi vyšli maximalně vstříc. Když chci něco vědět ohledně sportu na O2sport kontaktuji taky O2sport gurů na kanálu O2sport facebook profilu, tam mi vždycky vyšli maximalně vztříc. Zatím nějaké závažnější problémy taky neregistruji ale kdybych nebyl sportovní tak bych asi taky dal přednost T-Mobile u kterého mám telefoní paušal už 7let a nikdy jsem s nimi neměl problém.
Pavle, ale no tak... To nepoznáš rozdíl mezi slovy fanda a fanatik? To bylo mířeno na existence typu nicku dejvid (dawis) tady na DZ, David na O2 fóru a dawis 77 na Parabole. Podle toho co jsem se dočetl to je snad dokonce pořád jeden a ten samý troll.
Já jsem taky sportovní fanda, byť ne zrovna do fotbalu.
Jinak zase ty O2 "Guru" nepřechvalte. S poruchou na službě nebo s reklamací (oboje můj případ) vám stejně nějaký Guru nepomůže a odkáže vás na 800 184 084.
Jinak tenhle článek je krotká verze syrového materiálu o klientském a reklamačním oddělení O2, který jsem do DZ poslal. To byl takový děs, že to prostě zveřejnit nešlo.
Autor
Dobrý den, tak nejprve opět velké díky autorovi článku, mluví mi z duše. Já opravdu můžu potvrdit vše, co napsal. Já ke 4.4 přešel k T Mobilu a opravdu se snad poprvé, co užívám služeb IPTV cítím jako zákazník! Už mi nikdo na moje upozornění, nebo dotazy nepíše, že se jedná o rozhodnutí firmy a tím pádem byl konec jakékoli konverzace! Takže za mě 100% spokojenost s rozhodnutím změnit operátora.