Více

Do peoplemetrů chceme už v příštím roce, říkají šéfové Czech Regio TV

„Plán na prodej celostátní reklamy rozhodně neopouštíme,“ ujišťují v rozhovoru pro DigiZone.cz noví manažeři agentury Czech Regio TV Zuzana Pecková a Michal Opekar.

Regionální televize zastupované agenturou Czech Regio TV by měly mít šanci sáhnout si na peníze z národních televizních kampaní. Musí ale vytvořit síť, jejíž sledovanost by bylo možné měřit peoplemetry. Tento plán chtějí realizovat noví manažeři agentury Zuzana Pecková a Michal Opekar, kteří do Czech Regio TV přišli z Jihočeské televize. Zuzana Pecková tuto stanici vedla jako ředitelka a Michal Opekar byl obchodním ředitelem.

Zásadní událostí pro Czech Regio TV posledních dní je odchod tří velkých krajských televizí, které zastupujete, z multiplexu 3 do jiných vysílacích sítí. Jak jste tuto změnu komunikovali klientům a nevadí jim to?

Zuzana Pecková: Myslím si, že klientům to nevadí, hodně jich to bere pozitivně, protože sice někde ztratíme část pokrytí, ale jinde ho budeme mít mnohem silnější. Tam, kde jsme nebyli vůbec vidět, naopak vidět budeme. Když jsme to tedy klientům vysvětlili, nebrali to nijak tragicky, naopak, viděli v tom i jisté výhody. A my sami je tam také vidíme.

A co se týká dosahu celé sítě Czech Regio TV, měnila se nějak zásadně tímto přechodem? Některé televize totiž přešly do multiplexu 4, ale jiné do Regionální sítě 8, jako například Východočeská televize V1, která zásadním způsobem zredukovala původní pokrytí.

Zuzana Pecková: Věřím, že V1 tuto situaci bude ještě řešit. Ale zatím nemáme žádnou zpětnou vazbu, je to ještě příliš krátký čas na to, abych vám v tuto chvíli říkala, že už víme o klientech, kteří by to brali negativně. Ale budeme samozřejmě rádi, pokud se zrovna u V1 pokrytí časem zlepší.

 



Nenarušuje to váš původní plán sestavit v jednom multiplexu celoplošnou síť regionálních televizí a skrze ni prodávat celostátní reklamu? Není problém, že jednotlivé televize vysílají v různých multiplexech?

Zuzana Pecková: Určitě ne, věřím, že klienti to tak nevnímají. My se opravdu, i s těmi přestupy, snažíme stále držet to, že vysíláme po celé České republice.

Přes pozemní vysílače v terestrických sítích je to pokrytí jaké?

Zuzana Pecková: Cca 85 procent obyvatel.

Takže de facto rovněž celoplošné pokrytí, které začíná už na 85 procentech.

Zuzana Pecková: Ano. A samozřejmě úměrně k tomu disponujeme výhodou oproti celostátním televizím, že nabízíme regionalitu. Klienti opravdu mohou cílit na jednotlivá regionální města, pobočky. To celostátní televize nenabízí. A věřím tomu, že do nějakého roku budeme mít pokrytí stoprocentní. Doufáme v to.

To ale budou muset vzniknout nějaké nové regionální televize, případně vstoupit do sítě Czech Regio TV.

Zuzana Pecková: Ano, budeme se o to snažit. Nyní nám například přibudou dvě nové televize, liberecká RTM+ a televize Vysočina. A to nám opět pomůže zvýšit pokrytí.

A tyto televize vysílají v jakých sítích?

Zuzana Pecková: RTM+ vyjednává o zařazení do multiplexu 4, už mají podanou žádost o vysílací licenci.

Michal Opekar: Televizní kanál i-Vysočina.cz vysílá od srpna na Vysočině z vysílače Hosov u Jihlavy. Televizní stanice je ještě úzce provázána také se stejnojmenným zpravodajským portálem.

widgety

Jak daleko jste se dostali s plánem vytvořit celoplošnou síť regionálních televizí, která by mohla nabízet národní reklamní časy pro celostátní reklamní kampaně?

Pokračování rozhovoru si můžete přečíst v prémiové sekci DigiZone.cz.

Tento článek patří do prémiového obsahu

Chcete-li mít přístup k exkluzivním informacím, zvolte prosím jednu z níže uvedených možností.

Jednorázová platba

30 Kč s DPH

Ztratili jste přístupový kód? Vyplňte stejnou emailovou adresu jako při původní objednávce a my vám kód znovu zašleme.

Předplatné

Předplatné pro soukromé osoby
785 Kč bez DPH za rok

Firemní předplatné
od 3 900 Kč bez DPH za rok

Proč číst premiový obsah?

Objednávka předplatného

Již máte předplatné?

Přihlaste se

Zaplatit můžete online pomocí některého z bohaté nabídky platebních kanálů od mobilních plateb až po platební karty. GoPay

Sledujte DigiZone.cz

Facebook Google+