Hlavní navigace

Do nabídky pozemní digitální televize u nás míří nová stanice Food Channel

29. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Chystaná stanice by mohla být zajímavým klientem například pro České Radiokomunikace, které mají k dispozici hned dvě zemské digitální sítě.

Nabídka pozemní digitální televize v České republice by se ještě do konce letošního roku měla rozrůst o novou tematickou stanici Food Channel, která, jak již z názvu vyplývá, se bude věnovat jídlu, zdravému životnímu stylu a lifestylu. Informaci o plánovaném vstupu programu, o němž už se hovoří v mediálních kruzích několik týdnů, přinesl oficiálně server iHNED.cz. Zajistit hladký vstup stanice na náš trh má zajistit Erika Luzsicza prostřednictvím své společnosti Axocom. Ta již zastupuje kanály Fishing&Hunting, Film+ nebo firmu Viacom. U jakého operátora se program objeví, zatím není jasné.

NEPŘEHLÉDNĚTE: Krajská města by se nového multiplexu Radiokomunikací mohla dočkat v půli roku

Food Channel bude mít televizní vysílání zaměřené na vaření a zdravý životní styl. Na obrazovce se objeví známé české osobnosti a vyhlášení šéfkuchaři, prozradila iHNED.cz Luzsicza. Pořady o vaření jsou mezi diváky populární a nabízí je v podstatě všechny české plnoformátové stanice – Česká televize, TV Nova, PrimaTV Barrandov. Výhradně na vaření je pak orientovaná kabelová televize TV Paprika. Výhodou Food Channel by byla však skutečnost, že by šlo o kanál, který by byl dostupný pro každého diváka, protože by byl zachytitelný na klasickou anténu v rámci pozemní digitální nabídky.

ČTĚTE TAKÉ: „Šlágr 2“ nakonec půjde do multiplexu 4, testovat začne ještě tento týden

BRAND24

Erika Luzsicza věří tomu, že by program mohl během několika let získat na trhu podíl čtyři až pět procent. V úspěch doufá zejména proto, že stejně jako v zahraničí je v České republice velká poptávka po všem, co se týká stravování a zdravého životního stylu. Roste zájem o kurzy vaření, kuchařky patří mezi bestsellery, lidé se stále více zajímají o kvalitní potraviny, vyjmenovala manažerka důvody, proč věří, že by chystaná televizní stanice měla mít úspěch. Food Channel by mohl být zajímavým klientem zejména pro České Radiokomunikace, které by kanál mohli umístit do multiplexu 3, případně Regionální sítě 8.

Foto: Volfík René (isifa)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).